Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-04, 06:52
  #1
Medlem
Hej! Jag ska börja en kur på anavar/halotestin 30mg/30mg ed splittat på 2 ggr om dagen, varje 10onde timme. ska köra de endast 4 veckor.

35 år, väger 85kilo tränat till och från från när jag va 18.
Kurat 2 ggr tidigare. Testo E den första gången, testo E och halotestin andra gången.
Som pct blir de nova.

Mina stats är:

Bänk:140
Marklyft :210
Kronlyft: 245
Benböj: 180
Tränar 4-5 gånger i veckan.
Anledningen till kuren är att testa dom 2 ihop då de finns delade meningar om det, och se hur pass mycket man ökar i ren styrka, samt att inga kurraporter om just detta finns.. ska samtidigt köra ett lågkalorikost under 2 månader för att tappa i vikt från 85-75.. lite synliga magrutor har jag ^^ om de nu säger nåt om formen haha! Ska ligga på cirka 1500 kalorier om dagen. Vatten och leverskydd intas också.

Tagit första split igår kväll och allt har gått bra under natten. Ska idag ta andra splitt vid 10 tiden och sen köra bänk på schemat. 😁 taggad att se hur de går!

Ska försöka uppdatera varje dag!
Citera
2017-01-04, 14:57
  #2
Medlem
Varit på gym och kör bröst idag.. oj vilken tryck jag hade redan första dagen!!! Fan va nicee!! Trodde inte de skulle komma redan första dagen! ?

Känner lite orolig mage fast jag ätit vid båda tillfällen jag intagit tabsen.. fast inget märkvärdigt såå...
Har glömt att väga mig i morse... ska väga mig i morgon bitti... så man får se exakt hur de går under denna period.

Hörs i morgon igen!!
Citera
2017-01-05, 19:24
  #3
Medlem
Torsdag dag 2:
Natten va som vanligt, sov som en stock..^^
Intagit båda splitt och känns grymt i kroppen! Ingen orolig mage idag.
Körde rygg idag och de kändes jävligt bra! Bra tryck och vikterna flyger fram! Nästa vecka ska jag gå lite tyngre och testa mig hur de känns!
Glömde säga att jag kör Alpha pharma i både anavar o halo!!
Hörs i morgon! Fråga gärna om ni har frågor eller synpunkter!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback