Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-03-16, 22:28
  #25
Medlem
Yes, jag är medlöpare. Eller qst-medlem skall sägas. Så länge jag gör deg på hans Fx-tips är jag mer än nöjd. Sen kan ni sitta där å lipa. Och han kan vara vem F-n som helst. Bryr mig inte.
Citera
2017-03-16, 22:48
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fallout1966
Yes, jag är medlöpare. Eller qst-medlem skall sägas. Så länge jag gör deg på hans Fx-tips är jag mer än nöjd. Sen kan ni sitta där å lipa. Och han kan vara vem F-n som helst. Bryr mig inte.
Lustigt att du bryr dig så mycket om vad som skrivs i den här tråden då.
Citera
2017-03-17, 08:50
  #27
Medlem
Det beror på att jag starkt ogillar skitsnackare. Som sitter bakom gömda profiler och hänger ut folk. Det är fegt. Eller MER än så.
Citera
2017-03-17, 09:49
  #28
Moderator
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallout1966
Det beror på att jag starkt ogillar skitsnackare. Som sitter bakom gömda profiler och hänger ut folk. Det är fegt. Eller MER än så.
Du höll tydligen upp en spegel när du skrev det där.

S*m *sf*hani är kriminell och ska behandlas som en sådan. Att S*m skulle stoppat handel i Falcon innan media fick nys om det tror jag inte ett jävla ögonblick på. Därmed tackar jag för mig i denna tråd.
Citera
2017-03-17, 10:30
  #29
Medlem
Rostig Hink, det är mycket du inte vet och du sitter och spekulerar. Och NEJ, jag är inte Sam. Däremot känner jag honom litegrann. Som du läst innan jobbade jag på KsK´s kontor i Barcelona, och nu följer jag hans Fx-trade och gör pengar på det. Tillsammans med ungerfär 50 st andra. Vi är nöjda och tacksamma att vi får göra det. Fortsätter detta kommer jag sluta mitt vanliga arbete. DU skriver att han är kriminell. Det vet jag faktiskt inget om och det skiter jag faktiskt i. Men blir nyfiken på hur en "kriminell" ska behandlas? Hur menar du då?
Citera
2017-03-22, 09:44
  #30
Medlem
isterbuk1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallout1966
Rostig Hink, det är mycket du inte vet och du sitter och spekulerar. Och NEJ, jag är inte Sam. Däremot känner jag honom litegrann. Som du läst innan jobbade jag på KsK´s kontor i Barcelona, och nu följer jag hans Fx-trade och gör pengar på det. Tillsammans med ungerfär 50 st andra. Vi är nöjda och tacksamma att vi får göra det. Fortsätter detta kommer jag sluta mitt vanliga arbete. DU skriver att han är kriminell. Det vet jag faktiskt inget om och det skiter jag faktiskt i. Men blir nyfiken på hur en "kriminell" ska behandlas? Hur menar du då?
Ja du Mr "JG".. Ingen tror att du är Sam, Jonasnilsson har ju redan troligen "kläckt" din identitet tidigare i denna tråden. Ganska uppenbart att du har ett intresse av att dölja sanningen om detta scam, som Sam säkert ger dig några procent av intäkterna för. Vore ju trist att behöva skaffa ett riktigt jobb istället för att lura folk på pengar va?
Citera
2017-03-22, 10:00
  #31
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fallout1966
Det beror på att jag starkt ogillar skitsnackare. Som sitter bakom gömda profiler och hänger ut folk. Det är fegt. Eller MER än så.

Om man har sett ett enda videoklipp med Sam eller läst ett enda inlägg av honom förstår man att han är en dåre som inte har en susning om vad han sysslar med. Han lurar folk på pengar och så är det med den saken.
Citera
2017-03-24, 11:18
  #32
Medlem
Ja du Mr "JG".. Ingen tror att du är Sam, Jonasnilsson har ju redan troligen "kläckt" din identitet tidigare i denna tråden. Ganska uppenbart att du har ett intresse av att dölja sanningen om detta scam, som Sam säkert ger dig några procent av intäkterna för. Vore ju trist att behöva skaffa ett riktigt jobb istället för att lura folk på pengar va?

Nä, jag är inte Jocke heller. Han var en i ksk-ledningen. Har träffat han 2 ggr. Jag va en sketen anställd i Barcelona. Och jag känner mig inte lurad av Sam. Vad surrar du om? Jag följer hans rekkar i Forex trading. Tjänar deg på det. Finns ingen som tvingar mig, och ingen som lurar mig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback