Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-01, 16:56
  #13
Medlem
nonameds avatar
Sverige har inte kommit så lång som att använda sig av cannabis-olja. Du får söka dig till annat land.
Citera
2017-06-06, 11:28
  #14
Medlem
Karlekskrigares avatar
Det är nog smidigast att säka sig till ett land där det är lagligt med cannabisolja och det finns expertis. bry dig inte om dem i denna tråd som gör sig lustiga över att cannabis skule kunna bota cancer-de har uppenbarligen ingen koll.

Sedan finns det en uppsjö av andra saker man kan/bör göra om man vill göra det svårt för cancern, uteslut socker, gluten, mjölkprodukter, pocesserad mat, probiotika i stora mängder är bra, vitlök, ingefära, gurkmeja mm har alla anticancerogena egenskaper och bör ätas i stor mängd. oreganoolja, kolloidalt silver, malörtstinktur är värda att använda sig av också. djupandning/meditation/yoga/naturpromenader mm är också bra. samt att tänka positivt och ej stressa.
vattenrenare kan man skaffa när man åndå håller på. listan kan göras mycket längre. hopaps detta hjälper något :-)
Citera
2017-10-18, 23:27
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Troligtvis ser han väl en chans att kunna sno det av henne.. Inte riktigt grundtanken att hans mormor ska ha det vad jag tror.


Idiot!! Varför skulle jag köpa något till min mormor för att sedan sno det av henne? Då kan man ju för fan låta bli att ge det till henne från första början. Har inte problem med att få tag i sakerna utan jag bad om hjälp för rätt sort om något på något sätt kunde ha hjälpt eller lindrat.

Fan så korkad du är...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback