Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-10, 14:05
  #133
Medlem
PK-befriads avatar
De anklagade tyskarna i Nurembergrättegången spelade inte alls med i bluffen och visst försökte de försvara sig:

Ett citat från "The Destruction of the European Jews" som anses vara ett standardverk om "The Holocaust" bland förintelsetroende:

"Notwithstanding their high positions in the machinery of destruction, the accused claimed ignorance: they did not know that Jewry was being annihilated. Von Schirach knew nothing. Funk knew nothing. Keitel knew nothing. Jodl knew nothing. Kaltenbrunner knew nothing. Insofar as any of them had taken part in the destruction process, that participation was innocent. The defendants had not meant to harm the Jews. Schacht was trying to help them emigrate. Streicher was a Zionist. Von Schirach believed that the deportations from Vienna to Poland were 'really in the interests of Jewry.' ... In constructing their defense, the accused were evidently reaching beyond the tribunal to address the whole world. Even so, they knew that they could not ward off the end." - The Destruction of the European Jews - Vol. 3, p. 1067
__________________
Senast redigerad av PK-befriad 2017-02-10 kl. 14:17.
Citera
2017-02-11, 07:33
  #134
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
De anklagade tyskarna i Nurembergrättegången spelade inte alls med i bluffen och visst försökte de försvara sig:

Ett citat från "The Destruction of the European Jews" som anses vara ett standardverk om "The Holocaust" bland förintelsetroende:

"Notwithstanding their high positions in the machinery of destruction, the accused claimed ignorance: they did not know that Jewry was being annihilated. Von Schirach knew nothing. Funk knew nothing. Keitel knew nothing. Jodl knew nothing. Kaltenbrunner knew nothing. Insofar as any of them had taken part in the destruction process, that participation was innocent. The defendants had not meant to harm the Jews. Schacht was trying to help them emigrate. Streicher was a Zionist. Von Schirach believed that the deportations from Vienna to Poland were 'really in the interests of Jewry.' ... In constructing their defense, the accused were evidently reaching beyond the tribunal to address the whole world. Even so, they knew that they could not ward off the end." - The Destruction of the European Jews - Vol. 3, p. 1067
Klart de var oskyldiga!! Det var en rättegång! Hur många "mördare" erkänner sina brott i rättegångar? Men det betyder de är oskyldiga?

Tapping Hitler's Generals Finns officerare som talar om det, och skäms för de är soldater.
General von Thoma, "Jag skäms verkligen över att vara officer". Han berättade vid detta samtal hur han hade talat med Chefen för Arméstaben, general Franz Halder, om de grymheter som begicks och fick svaret, "Detta är en politisk fråga, det har inget med mig att göra". När han förde frågan vidare till chefen för Wehrmacht (tyska armén), fick Thoma svaret, "Vill ni att jag skall föra frågan vidare. Om ni vill att jag skall föra frågan vidare kan vad som helst hända".

I ett annat samtal från december 1944 berättade generallöjtnant Heinrich Kittel för generalmajor Paul von Felbert, "Jag har bevittnat fruktansvärda saker. I Litauen, nära Dvinsk, förekom massavrättningar av judar. Avrättningarna utfördes av SS. Det var ca 155 SS-män och kanske 60 litauer, de sistnämnda är kända som de mest brutala människorna i världen. Jag låg i sängen en söndag morgon när jag hörde två salvor åtföljda av eld från finkalibriga vapen. Detta upprepades gång på gång.

När Kittel undersökte saken fann han "män, kvinnor och barn" — de räknades och fick klä av sig nakna. Bödlarna la först alla kläderna i en hög. Sedan fick 20 kvinnor ställa upp sig nakna på kanten till massgraven. De sköts och föll ner i graven.

"Hur gick det till?" frågade Felbert.

"De var vända mot graven", svarade Kittel. "Och sedan ställde sig 20 litauer bakom och sköt var och en i bakhuvudet och de föll ned i massgraven som käglor."

Kittel gav order om att sådana avrättningar inte fick äga rum "där människor kan se det. Om ni skjuter människor i skogen eller någon annanstans där folk inte kan se det," sade han till SS-männen, "är det er ensak. Men jag förbjuder att ni fortsätter att skjuta människor här. Vi tar vårt dricksvatten från djupa källor, och vi får bara likvatten där."

"Vad gjorde de med barnen?" frågade Felbert. Kittel, som lät väldigt upprörd enligt den person som överförde det inspelade samtalet till text, svarade, "De grep treåriga barn i håret, höll upp dem och sköt dem med en pistol och kastade ner dem i graven. Jag såg detta själv."

Generallöjtnant Hans Schaefer frågade då Kittel; "Grät de? Fattade de vad som väntade dem?"

"De visste precis vad som väntade dem", svarade Kittel. "De var apatiska. Jag är inte känslig själv, men sådana saker får det att vända sig i min mage."

Senare sade Kittel kallt, "Om man skulle utrota alla judar i världen samtidigt, skulle det inte finnas någon kvar som kunde anklaga oss. Dessa judar är en pest i öst!"

"Vad hände med de unga, vackra flickorna?", frågade Felbert, när samtalet kom in på koncentrationslägren. "Hamnade de i ett harem?" "Jag brydde mig inte om att ta reda på detta", svarade Kittel. "Jag fann att de blev mer resonabla [här är svårt att förstå vad Kittel menar]. Kvinnofrågan är ett mörkt kapitel. Du har ingen aning om vilka onda och dumma saker som görs."

I en annan konversation, senare samma dag, berättade Kittel för Schaefer om Auschwitz. "I övre Silesien (den del av Polen där många av lägren, bl a Auschwitz, låg) dödar de människor systematiskt. De gasas i en stor hall. Det är den största hemligheten av alla."

Lite senare sade han, "Jag kommer att hålla tyst om vad jag vet om dessa saker." Föga anande han att varje ord hade spelats in.

Alla samtal spelades in i Trentpark (england) Tro du Kittel hade erkänt i en rättegång?

En som talade om det, finns på film inspelning på rättegången av 20 juli attentatsmännen. Ulrich Wilhelm Graf Schwerin von Schwanenfeld talade om "morden i öst" sedan flippade domaren Roland Freisler ut, skrek på honom! https://www.youtube.com/watch?v=Vr8_Kzve2FU
Det är välkänt att Ulrich ogillade morden på judarna i öst, därför han ville ha väck Hitler, så han joinade "gruppen" som försökte mörda Hitler den 20:e juli.

Hur fixade judarna denna filminspelningen?
Citera
2017-02-11, 08:23
  #135
Medlem
PK-befriads avatar
Det där är blott anekdoter från din sida. Jag tvivlar för övrigt inte på att det förekom massavrättningar och andra "fruktansvärda saker" under kriget från alla olika parter. Även tyskar massavrättades. Förekomsten av sådana fenomen är dock inget bevis för att de tyska fånglägren var hemliga "dödsläger" där man försökte utrota alla judar.
__________________
Senast redigerad av PK-befriad 2017-02-11 kl. 08:31.
Citera
2017-02-11, 09:20
  #136
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det där är blott anekdoter från din sida. Jag tvivlar för övrigt inte på att det förekom massavrättningar och andra "fruktansvärda saker" under kriget från alla olika parter. Även tyskar massavrättades. Förekomsten av sådana fenomen är dock inget bevis för att de tyska fånglägren var hemliga "dödsläger" där man försökte utrota alla judar.
Lite svårt få det till berättelser! Det eftersom finns bekräftat inspelningarna är äkta!! Vad om Ulrich? Han nämner det helt o klart tydligt, läser du om honom, så kommer det fram. Hur förfalskade judarna denna inspelning?

Jo, finns gott om bevis om dödsläger i öst. Bland annat Ulrich, han nämner " morden i öst" inte i det tyska riket.

Sedan hade NSDAP rätt att döda dem också, finns i deras parti program: 18. Vi kräver en skoningslös kamp mot de som genom sin verksamhet skadar allmänintresset. Gemena folkförbrytare, ockrare, profitörer etc måste bestraffas med döden, utan hänsyn till religion eller ras. Där judarna räknas in tydligt! Tanke på vad de hade förstört Tyskland. Eller du menar de(judarna) inte var ockrare,folkförbrytare,profitörer?
Citera
2017-02-11, 09:54
  #137
Medlem
PK-befriads avatar
Du påstår det ja men det är ett påstående från din sida. Du har inte länkat till något som bekräftar saken.

Inga gaskammare - inga gaskammarmord. Sedan kan du sitta och försöka hitta diverse "tecken" på olika saker men utan gaskamrarna blir det ingen förintelsetro.
Citera
2017-02-11, 10:09
  #138
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Du påstår det ja men det är ett påstående från din sida. Du har inte länkat till något som bekräftar saken.

Inga gaskammare - inga gaskammarmord. Sedan kan du sitta och försöka hitta diverse "tecken" på olika saker men utan gaskamrarna blir det ingen förintelsetro.
Så om jag länkar så är det ett bevis för min sak? Sedan vilket är det jag ska länka?
NSDAP partiprogram? http://www.bergstrombooks.elknet.pl/program.htm
Läs nr 18. Sedan svara på :Eller du menar de(judarna) inte var ockrare,folkförbrytare,profitörer?

Hela detta forum, har du bevis på vår sak. Inte någon "förnekare" har lyckats övertyga det är "osanning", är du säker du kan det?

Det finns bevis på gaskammare har existerat och det finns bevis på likdelar från gasoffer.. hela denna forumet har du.
Citera
2017-02-11, 10:35
  #139
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Så om jag länkar så är det ett bevis för min sak? Sedan vilket är det jag ska länka?
NSDAP partiprogram? http://www.bergstrombooks.elknet.pl/program.htm
Läs nr 18. Sedan svara på :Eller du menar de(judarna) inte var ockrare,folkförbrytare,profitörer?

Hela detta forum, har du bevis på vår sak. Inte någon "förnekare" har lyckats övertyga det är "osanning", är du säker du kan det?

Det finns bevis på gaskammare har existerat och det finns bevis på likdelar från gasoffer.. hela denna forumet har du.
Nej det finns inga sådana bevis och nu frångår du trådens ämne. Vad mitt inlägg gjorde var att klargöra att TS påståenden var en lögn efter en annan. Dvs. att de "inte försvarade sig", att de "skröt om sina brott", "gick med på att bli hängda" mm. Mitt inlägg motbevisade detta. Bryr du dig inte om att sådana lögner sprids?
Citera
2017-02-11, 11:51
  #140
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej det finns inga sådana bevis och nu frångår du trådens ämne. Vad mitt inlägg gjorde var att klargöra att TS påståenden var en lögn efter en annan. Dvs. att de "inte försvarade sig", att de "skröt om sina brott", "gick med på att bli hängda" mm. Mitt inlägg motbevisade detta. Bryr du dig inte om att sådana lögner sprids?
Jo! Tyvärr mannen, det finns bevis för det.
Men som du säger, det blir OT. Men lägger in bevis på att de har funnit likdelar som har blivit utsatt för GAS. (FB) Likdelar från gas offer funna
Jag tro TS skrev det med lite ironi. Det eftersom det är så självklart det hände. För om det inte hände, så varför skröt de? Varför nämner Ulrich om "mord i öst" ? varför nämner officerare i trentpark om det OSV.

Om det inte hade hänt, så hade mycket inte existerat som ritningar,dokumenter, vittnesmål, tidnings rapporter, order m.m...

Ditt inlägg motbevisa inget av ovanstående, att det inte stämde. Det var rättegång, där deras liv står på spel, klart de "försvara" sig.
__________________
Senast redigerad av Herkulesbig 2017-02-11 kl. 11:54.
Citera
2017-02-17, 18:15
  #141
Medlem
RangRovers avatar
Jag är djupt imponerad av det judiska folket och deras förmåga att konspirera. Såväl under krigets slutskede, då dessa "läger" befriades. De måste byggt dessa läger i god tid före slutet av detta krig i rent spekulationssyfte, "jag har en ide, vi låtsas att dessa läger är utrotningsläger". Utöver den koordination och logistik som krävts under det brinnande kriget fanns tid och resurser att lägga på annat. "Alla som ska låtsas varit i ett av dessa läger ska ha samma typ av tatuering..", kronan på verket, vi måste döda en massa folk, kasta ner dem i massgravar, låta 250 000 svälta sig nära döden precis när "lägret" befrias. Detta måste varit den enkla delen av planen.

De lömska undermänniskorna lyckades mer precision inte bara styra tidpunkten för när svältande, nära döden, judar befriades. Om de dött skulle övningen inte uppnått sitt syfte. I efterskott lyckades dessa lömska jävlar, även fabricera judehat under kriget för att förstärka effekten av de nybyggda lägren; den mest imponerande "tyck synd om oss strategin" någonsin. Men detta var den näst enklaste delen i denna sionistiska konspiration.

Skuld skulle delas ut (troligen för att det skulle leda till guld, pengar eller något annat de lömska hungrar efter). Mästerverket, hjärntvätta nazister, tyskar, övriga så att de faktiskt skulle säga att lägren inte byggts av judar, alla döda i massgravarna är judar, jorå vi jagade judar under kriget etc. De inte bara lyckades med detta de lyckades hålla myten i liv.

Vi lever i goda tider. Här i tråden, framför datorn, finns den intelligentsia som genom granskning av fakta lyckats avslöja denna judiska, diaboliska plan för oss av normalbegåvning. Att just du är här och nu och gör detta avslöjande för oss är remarkabelt. Nog visste jag att judarna var lömska, men sätta en sådan plan till världen och lyckas med det..gör mig full av beundran. Inte av judarna. Men att du spelar så dum att du faktiskt tror att exakt så var det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback