Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-01-04, 11:11
  #61
Medlem
Gomsegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Kom hem typ 3 dagar innan det blev ny lockdown i Prag. Som vanligt en 5 stjärnor, av 5 möjliga i Prag, har man inte det betyget efter en resa har man antingen blivit rånad, eller gjort Prag på fel sätt

Håller med, Prag är fantastiskt bra samt dess omnejd.
Citera
2022-01-04, 11:56
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomsegel
Håller med, Prag är fantastiskt bra samt dess omnejd.

Kommer troligen åka dit i år igen, frågan är bara om det blir under högsommaren, eller om man tar i början av september.
Citera
2022-01-04, 17:26
  #63
Medlem
Gomsegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Kommer troligen åka dit i år igen, frågan är bara om det blir under högsommaren, eller om man tar i början av september.

Kör september som reserv, bästa månaden tycker jag. Krakow borde väl ha samma liknande inlandsklimat?
Citera
2022-01-04, 18:05
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomsegel
Kör september som reserv, bästa månaden tycker jag. Krakow borde väl ha samma liknande inlandsklimat?

Jag kan inte tänka mig att det skiljer särskilt mycket klimatmässigt mellan de båda städerna. Det jag är nyfiken på är hur de polska kvinnorna uppfattar nordbor. Har varit i Prag, 8 gånger nu tror jag, och varje gång man börjar prata med en tjeckiska/ett par tjeckiskor så börjar men genast på plus när man kan visa att man är framåt, gillar att ha roligt och har möjlighet att bjuda på en utekväll utan att det ens bekommer en rent ekonomiskt. Är det likadant i Polen?
Citera
2022-01-11, 07:15
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Köper snarare horor för att slippa huvudvärken av svenska feminister och förbinda mig med en tjatig satmara. Men vad vet du, du måste ju säkert likt alla andra svenskar supa dig redlös för att ens våga snacka med en brud. Eller vänta, du skriver som en brud jag tar tillbaka det jag skrev. Ni får ju allt serverat på ett fat, bara visa fittan.

Kunde inte skrattat mer åt såna som dig som är mot prostitution. Njuter av livet till fullo och jag kunde knappast låta mig påverkas av ditt fjortisaktiga inlägg.
Störd eller?
Citera
2022-03-01, 23:20
  #66
Medlem
Någon som har koll på läget i Polen nu? Är det riskfritt att köra Krakow över kristiflygare tro?
Citera
2022-04-29, 17:14
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Jisses HaHaHaHaHa!!!
Hur illa är det ställt med dig?
Den intellektuella nivån hos dig saknar nedre botten. "Auschwitz är överskattat...." jisses, det är inte bara en sak att räta ut.
Hur ser du ut och vilken utstrålning har du? Eftersom man inte har bilder på Flashback på samma sätt som Facebook, så vet jag inte, men jag kan räkna ut att det måste vara jävligt illa med tanke på att du måste köpa horor för att få ligga.

Är Sverige så fattigt att vi inte har råd med sommarpersonal på LSS gruppboenden? Tydligen har minst ett mongo rymt till Polen och köpt horor där samt blivit blåst på pengar.
Kul skrivet. Håller med dig. Sorgligt att mäta en stads charm/värde/hur intressant den är genom horeri!
Citera
2022-04-29, 17:18
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 78658546
Störd eller?
Det är klart att man är störd om man inte kan relatera till kvinnor i annan form än horor. Då har man nog problem med närhet och vågar inte ens försöka. Som att äta på McDonalds hellre än Operakällaren, bara för att man inte kan hantera kniv och gaffel på rätt sätt. Torftigt!
Citera
2023-07-11, 22:43
  #69
Medlem
Någon här som varit i Krakow första veckan efter nyår?
Citera
  • 5
  • 6
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2797882

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback