Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-12, 10:40
  #25
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrikkFukk
Helt korrekt!! De tjejer som passerat 30 och fortfarande är tonårstighta förtjänar så klart en eloge. Jag skulle däremot aldrig säga det för att vara schysst, då finns det simplare komplimanger att slösa med.

Det beror väl på hur mycket knipövningar man har gjort, en otränad muskel är ju slapp..
Tränade knipmuskler är bra på alla sätt, då en stark underlivsmuskulatur kan förhindra både det ena och det andra!
Sen är det väl så att folk har en stor kuk, o vissa kvinnor kort fitta, då kanske det upplevs som tight, jag har ingen kuk, så jag vet inte..
Citera
2017-01-12, 13:11
  #26
Medlem
ekzvs avatar
jag har tänkt samma tanke

Trodde för att det var något negativt att ha en tight fitta.

Jag blir väl positiv nu men vet inte om de menar allvar eller ljuger. Men om alla har sagt det så vad ska jag tro? De ljuger eller de är ärliga.

Men de kanske säger så om alla.

Vissa killar märker man om de är ärliga. Jag säger oftast inte att kuken är stor om den inte är det.

Min kille säger vilka tighta fittor han har legat med, osexigt må jag säga. Så min tanke är, menar han allvar när han säger att jag är tight eller är det en falsk upphetsande mening?

Sen beror det på gång till gång, hur stor killens kuk är, hur många han har legat med. Jag kan vara mer öppnare än andra gånger. Har rätt starka muskler så jag kan knipa runt killens kuk.

Hellre att jag har det skönt o är öppnare än skrika av smärta o är tight!

Älskar killen mig för min fitta? nej tror inte det. I så fall ska jag slänga en stekpanna i huvudet på honom
Citera
2017-01-16, 20:44
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygritte
Visst kan olika faktorer spela in, så som rytm och kroppsrörelser etc.
Men om tjejen känns "medioker", är man snäll ändå och ger komplimanger, eller håller man tyst?
Då ger man komplimang för något annat istället.

Klart det spelar in hur mycket friktion det är vid sex, det är ju det som ger känslan, allt annat är bara skitsnack.

En bra grej är att det går att träna upp muskulaturen i slidan och att även tjejer som fött barn kan kännas trånga.
Citera
2017-01-16, 22:18
  #28
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Då ger man komplimang för något annat istället.

Klart det spelar in hur mycket friktion det är vid sex, det är ju det som ger känslan, allt annat är bara skitsnack.

En bra grej är att det går att träna upp muskulaturen i slidan och att även tjejer som fött barn kan kännas trånga.

Men bara så länge de orkar knipa, inte många som klarar det genom ett 30-minuterspass...
Citera
2017-01-16, 22:21
  #29
Medlem
Du märker om killen menar allvar. Han rör sig sakta behöver inte råknulla om du är tajt för han njuter av de små slöa jucken. Så ta emot komplimangen som han ger dig. Varför skulle han ljuga för dig. Bara löjligt att ljuga om sex.
__________________
Senast redigerad av Poopo 2017-01-16 kl. 22:38.
Citera
2017-01-16, 22:23
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Men bara så länge de orkar knipa, inte många som klarar det genom ett 30-minuterspass...

Vem fan har sex i bara 30 minuter?

Dessutom så handlar det inte om att knipa konstant utan att rytmiskt knipa, ungefär sådär som slidan gör av sig själv under orgasmer, och inte heller det under hela sexakten såklart...

Dessutom så (har jag hört) blir tjejens orgasmer starkare om hon lärt sig att träna upp musklerna.
De kanske liksom hjälper orgasmen på traven lite, vad vet jag...

Jag vet bara att som kille är det helt magiskt när en tjej lärt sig det där...
Citera
2017-01-17, 07:12
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Vem fan har sex i bara 30 minuter?

Dessutom så handlar det inte om att knipa konstant utan att rytmiskt knipa, ungefär sådär som slidan gör av sig själv under orgasmer, och inte heller det under hela sexakten såklart...

Dessutom så (har jag hört) blir tjejens orgasmer starkare om hon lärt sig att träna upp musklerna.
De kanske liksom hjälper orgasmen på traven lite, vad vet jag...

Jag vet bara att som kille är det helt magiskt när en tjej lärt sig det där...

Håller med dig i nästan allt. En kvinna som vet vad hon gör behöver bara lyssna på när mannen njuter. Det märker hon även eftersom hon kan väl känna hur hård man blir. Knulla i timmar går ifall man turas om att fokusera på varandra eller ha toys och ska prova olika saker kan en dex akt få tiden att stanna och när man är färdig har det gått 1 timme. Rätt vanligt att man kan knulla länge ifall man tänder på samma saker för då handlar det mest om att utforska varandra. En tajt mus kan dock göra det svårt att få mannen att kunna hålla sig. Som jag skrev korta små mjuks juk och du känner varje cm som ger ren njutning... Omöjligt att hålla inne ifall hon rör sig.
Citera
2017-01-17, 21:37
  #32
Medlem
lersaters avatar
tycker de e skönare när de inte e så tajt.. ska glida lätt så man ej kommer på 2 röda
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback