Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-01-18, 19:27
  #73
Medlem
Couplets avatar
Förresten (du har säkert tänkt på det, men det skadar inte att påpeka, ifall att inte) uttöm varenda försäkringsmöjlighet. Är det en arbetsskada ska det anmälas osv.
Citera
2017-01-20, 09:26
  #74
Medlem
Jahaudus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Ok, tack för klargörande. Då låter det rimligt med 6 månader. Hoppas att det iaf går åt rätt håll med kroppen (håller själv på med oooootroligt långsam rehab efter bilolycka, så jag vet hur jävligt det kan vara) och att du kan hitta en lämplig väg under de sex månaderna som du får lön.

Tack så mycket och detsamma! Det låter inget vidare med en bilolycka, hoppas att du blir bättre! Tur att människan är så anpassningsbar, annars hade det varit lätt att bli bitter...

Detta var nog min enda chans att komma bort som anställd hos Malmö Stad. Nu har jag chans till att göra något nytt, även om det är en risk att ta. Jag är utbildad möbelrenoverare, vilket jag inte kan jobba som. Jag hoppas alltså kunna hitta min väg, som arbetslös och utan utbildning. Jag hoppas på flyt.

Tack till alla som tog sig tid att kommentera i min tråd.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback