Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-31, 16:37
  #1
Avstängd
Mohaves avatar
En tjejkompis till mig funderar på att börja hora. Hon är 25 och snygg och ligger med alla. "Då kan jag väl lika gärna ta betalt", säger hon. Ja, varför inte?
Citera
2016-12-31, 16:46
  #2
Avstängd
Mohaves avatar
Jag tycker att detta är ett rätt vansinnigt beslut. Man hon gör ju som hon vill. Är rädd för att hon skadar sig själv ytterligare med detta. Hon har ett självskadebeteende.
Citera
2016-12-31, 16:52
  #3
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En tjejkompis till mig funderar på att börja hora. Hon är 25 och snygg och ligger med alla. "Då kan jag väl lika gärna ta betalt", säger hon. Ja, varför inte?

Nej det är väl som i Pretty Woman?
Glamoröst och inte alls farligt. Mycket sällan horor råkar illa ut.
Citera
2016-12-31, 16:53
  #4
Medlem
Notrackplss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag tycker att detta är ett rätt vansinnigt beslut. Man hon gör ju som hon vill. Är rädd för att hon skadar sig själv ytterligare med detta. Hon har ett självskadebeteende.

Om hon gör det gratis eller för pengar spelar mindre roll, fortfarande hor. Att det är ett självskadebeteende är ganska uppenbart. Hon förtjänar väl inte bättre antar jag.
Citera
2016-12-31, 17:17
  #5
Medlem
Det är väl en bra erfarenhet. Om inget annat är det ännu en grej man kan skriva på cv:t.
Citera
2016-12-31, 18:21
  #6
Medlem
LadyGanjas avatar
Nja skulle om jag var henne sälja camshows istället, online via webbsidor betydligt enklare.
Och framför allt säkrare risken för att få nån rolig sjukdom är dock mindre..
Citera
2016-12-31, 20:27
  #7
Medlem
Hon kan resa till Dubai och vara sällskapstjej /"hemhjälp"/hora och ligga med araber för pengarna, om hon ändå ska hora så kan hon väl maxa summan.
Citera
2016-12-31, 20:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag tycker att detta är ett rätt vansinnigt beslut. Man hon gör ju som hon vill. Är rädd för att hon skadar sig själv ytterligare med detta. Hon har ett självskadebeteende.

Troligen kommer det att skada henne än mer. Branschen är ju full av självdestruktiva kvinnor. Bryr du dig om henne, sa gör vad du kan, sök övertala henne att lata bli.
Citera
2016-12-31, 20:36
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En tjejkompis till mig funderar på att börja hora. Hon är 25 och snygg och ligger med alla. "Då kan jag väl lika gärna ta betalt", säger hon. Ja, varför inte?
Be din tjejkompis skriva i Flashbacks forum och diskutera saken....
Citera
2016-12-31, 22:54
  #10
Medlem
ganglere2s avatar
En "kompis"? Ok.
Eget val. Det passar en del, det yrket. Jag ser inget negativt i det.
Vad ska diskuteras?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback