Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-29, 18:25
  #1
Medlem
Hejhoppsan folket!

Det är så att jag precis klickade hem en dator med delbetalning via klarna på 12 månader, och har lite funderingar.

Nu är som sagt delbetalningen på 12 månader, men vad händer om jag någon månad vill betala lite mer än vad som står på fakturan? Går detta bra utan problem eller kommer klarna meddela mig om att jag har betalat för mycket och kommer få pengarna tillbaka? Om det nu går, kommer delbetalningen göras om eller kommer den fortsätta på samma summa som det var från början?

hoppas ni förstår mig,,,

Tack på förhand!
Citera
2016-12-29, 19:00
  #2
Medlem
Legionariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syltsaltost
Tack på förhand!

Du kan betala allt på en gång om du vill, du kommer få hem en faktura med minimumbeloppet att betala varje månad, samt pris för pappersfaktura och ränta, om du inte väljer att enbart få fakturan på mail, i vilket fall pappersfakturan inte räknas in. Så länge minimumbeloppet betalas varje månad, eller mer, förutom vid betalningsfri månad, är det inga problem.
__________________
Senast redigerad av Legionarii 2016-12-29 kl. 19:17.
Citera
2016-12-29, 20:48
  #3
Medlem
bithaxs avatar
Naturligtvis går det att även byta produkt om man vill, eller begära en slutfaktura.
Citera
2016-12-30, 06:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionarii
Du kan betala allt på en gång om du vill, du kommer få hem en faktura med minimumbeloppet att betala varje månad, samt pris för pappersfaktura och ränta, om du inte väljer att enbart få fakturan på mail, i vilket fall pappersfakturan inte räknas in. Så länge minimumbeloppet betalas varje månad, eller mer, förutom vid betalningsfri månad, är det inga problem.

Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Naturligtvis går det att även byta produkt om man vill, eller begära en slutfaktura.


Stort stort tack för eran tid o hjälp!! Då har jag lite mer förståelse om detta

Ännu ett tack
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback