Att Topdawq blir bannad för sitt lilla nattliga äventyr är det väl ingen som tvivlar på?! Men samtidigt vore det helt fel, just sådana här trådar bidrar till att bilda den så kallade själen i Flashback. Intentionen med tråden var god, sedan har TD in absurdum försökt få ut något vettigt av den, med resultat att den blev "tillfälligt stängd" utan några direkta kommentarer från admin.
Frustrationen stegrar sig hos TD, samtidigt försöker han nämligen bringa klarhet i en regelfråga. Också det in absurdum. Några pilsner senare och en mobb som piskar den allt mer upphetsade TD, leder fram till att tråden låses. Synd på så rara ärtor.
Om TD blir bannad så är det ta mig fan skandal anser jag. Forumet behöver profiler som vågar vara sig själva, ta ut svängarna. Annars sitter vi snart här allesammans och säger ja och amen till allt och alla. Kjamar varandra.
Så admin, behåll galningen!
Ni andra: Tala om för den allt mer frånvarande ledningen, admin och mods, att TD ta mig fan är bättre än 10.000 jävla Lunarfjollor som svämmat över det sista. Säg er mening här, se till att TD blir kvar här och får fortsätta att piska folk i röven och vara den friska fläkt forumet behöver.
Tråden
http://www.flashback.org/showthread.php?t=268791