2005-12-18, 22:24
Medlem
Mesharrys avatar
Att Topdawq blir bannad för sitt lilla nattliga äventyr är det väl ingen som tvivlar på?! Men samtidigt vore det helt fel, just sådana här trådar bidrar till att bilda den så kallade själen i Flashback. Intentionen med tråden var god, sedan har TD in absurdum försökt få ut något vettigt av den, med resultat att den blev "tillfälligt stängd" utan några direkta kommentarer från admin.

Frustrationen stegrar sig hos TD, samtidigt försöker han nämligen bringa klarhet i en regelfråga. Också det in absurdum. Några pilsner senare och en mobb som piskar den allt mer upphetsade TD, leder fram till att tråden låses. Synd på så rara ärtor.

Om TD blir bannad så är det ta mig fan skandal anser jag. Forumet behöver profiler som vågar vara sig själva, ta ut svängarna. Annars sitter vi snart här allesammans och säger ja och amen till allt och alla. Kjamar varandra.

Så admin, behåll galningen!

Ni andra: Tala om för den allt mer frånvarande ledningen, admin och mods, att TD ta mig fan är bättre än 10.000 jävla Lunarfjollor som svämmat över det sista. Säg er mening här, se till att TD blir kvar här och får fortsätta att piska folk i röven och vara den friska fläkt forumet behöver.

Tråden
http://www.flashback.org/showthread.php?t=268791
Citera
2005-12-18, 22:28
Medlem
Makehastes avatar
Jag tyckte tråden var föredömlig i nuläget, att riktigt riva upp, överdriva, vara ogenomtänkt och sprida personangrepp friskar upp. Jag är fullständigt gravallvarlig. Det förljugna, jolmiga debattklimat som pressar fram över snart alla forumdelar står mig upp i halsen. Klart inte alla trådar kan se ut sådär, men det är heller ingen risk att det blir så. Forumet behöver fler urladdningar, tycker jag.

Och givetvis ska TD inte bannas, det vore skandal. Alla forum av det här omfånget borde vårda sina jobbigaste kritiker ömt.
Citera
2005-12-18, 22:28
Medlem
Costanzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
Att Topdawq blir bannad för sitt lilla nattliga äventyr är det väl ingen som tvivlar på?! Men samtidigt vore det helt fel, just sådana här trådar bidrar till att bilda den så kallade själen i Flashback. Intentionen med tråden var god, sedan har TD in absurdum försökt få ut något vettigt av den, med resultat att den blev "tillfälligt stängd" utan några direkta kommentarer från admin.

Frustrationen stegrar sig hos TD, samtidigt försöker han nämligen bringa klarhet i en regelfråga. Också det in absurdum. Några pilsner senare och en mobb som piskar den allt mer upphetsade TD, leder fram till att tråden låses. Synd på så rara ärtor.

Om TD blir bannad så är det ta mig fan skandal anser jag. Forumet behöver profiler som vågar vara sig själva, ta ut svängarna. Annars sitter vi snart här allesammans och säger ja och amen till allt och alla. Kjamar varandra.

Ni andra: Tala om för den allt mer frånvarande ledningen, admin och mods, att TD ta mig fan är bättre än 10.000 jävla Lunarfjollor som svämmat över det sista. Säg er mening här, se till att TD blir kvar här och får fortsätta att piska folk i röven och vara den friska fläkt forumet behöver.

Tråden

Motverka slätstrukenheten och behåll TopDawg. Vi behöver friska fläktar inte politisk korrekthet.
Citera
2005-12-18, 22:29
Medlem
Ja, det är roligt med de mer oliktänkande frontpersonerna på flashback. Utan de är det inget riktigt FB. Avbanna Bizzare tillexempel
Citera
2005-12-18, 22:30
Bannlyst
Det enda jag sett av honom är att han kallat mig pedofil fyra-fem gånger och kallat alla andra han "debatterade" med för horungar, fittor och idiotjävlar. Knappast vad något forum behöver tycker jag. Det om något är väl inlägg på "Lunarstormnivå"? Om han blir bannad så kanske det går att debattera i "Alternativa Sexualiteter" där han var inne och förstörde väldigt mycket utan att nåt hände till exempel. Blir han inte bannad skulle jag kalla det skandal.

För min det har han inte tillfört nånting och skulle han inte bli bannad så tycker du alltså att alla borde få göra som han eller ska reglerna vara annorlunda för olika personer menar du? Ska jag kalla dig "jävla fittiga horunge till pedofiljävel" i varje inlägg jag skriver? Skulle det tillföra nåt till forumet? Det tycker i alla fall inte jag.
Citera
2005-12-18, 22:33
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trithemius
Det enda jag sett av honom är att han kallat mig pedofil fyra-fem gånger och kallat alla andra han "debatterade" med för horungar, fittor och idiotjävlar. Knappast vad något forum behöver tycker jag. Det om något är väl inlägg på "Lunarstormnivå"? Om han blir bannad så kanske det går att debattera i "Alternativa Sexualiteter" där han var inne och förstörde väldigt mycket utan att nåt hände till exempel. Blir han inte bannad skulle jag kalla det skandal.

För min det har han inte tillfört nånting och skulle han inte bli bannad så tycker du alltså att alla borde få göra som han eller ska reglerna vara annorlunda för olika personer menar du? Ska jag kalla dig "jävla fittiga horunge till pedofiljävel" i varje inlägg jag skriver? Skulle det tillföra nåt till forumet? Det tycker i alla fall inte jag.
TD är en forumprofil i ordets rätta bemärkelse, och han bör inte dömas utifrån den tråden. Notera att han har över 10000 inlägg vilket - oavsett ens åsikter i den frågan i övrigt - säger en del. Karln brinner för det här forumet, och det han skrev i den tråden var mer ett utbrott av uppgivenhet och lätt retsamhet efter 10000 sansade inlägg.

Åtminstone ser jag det så, jag kan ju inte prata för honom (framför allt inte om han blir bannad )
Citera
2005-12-18, 22:34
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry

Tråden
Självklart ska TopDawg få stanna! Snubben är, som tidigare nämnts, precis såna som FB behöver. Personer som säger vad de tycker och skiter i om de trampar på nåns tår.
Bevara TD!
Citera
2005-12-18, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
TD är en forumprofil i ordets rätta bemärkelse, och han bör inte dömas utifrån den tråden. Notera att han har över 10000 inlägg vilket - oavsett ens åsikter i den frågan i övrigt - säger en del. Karln brinner för det här forumet, och det han skrev i den tråden var mer ett utbrott av uppgivenhet och lätt retsamhet efter 10000 sansade inlägg.

Åtminstone ser jag det så, jag kan ju inte prata för honom (framför allt inte om han blir bannad )
Hur många inlägg man har betyder väl ingenting? Det är väl det man skriver som är viktigt, det tycker i alla fall jag. Och sen jag registrerade mig har jag inte sett något från honom förutom personangrepp och rena skräpinlägg.

Men skulle han inte bli bannad så ser jag fram emot att få 10 000 inlägg så jag också får rätt att kalla andra för pedofiler, horungar och fittor i varje inlägg jag skriver. Då tillför jag lika mycket som han.
Citera
2005-12-18, 22:43
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Jag tycker att det hade varit kul om TD blev bannad...det hade rört om ordentligt i grytan med upprörda känslor...och det är alltid kul att bevittna människors frustration över skitsaker.
Citera
2005-12-18, 22:46
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:

Faktiskt så uppfattar jag också dig som pedofil, men eftersom du inte varit reggad så länge så ska jag inte dra någon konkret slutsats. Av samma anledning tycker jag du ska vara försiktig med dina åsikter om TD, du vet för lite om den gubben, bortsett från att han tycks ha trampat dig på någon öm tå. En snubbe som du, som varit reggad sedan nov -05 kan knappast dra några slutsatser vad som är bra eller dåligt för forumet.

Vill du bemöta mina argument ber jag dig göra det via pm, tråden är för viktig för att du ska få förstöra den för din egen vinnings skull.
Citera
2005-12-18, 22:48
Medlem
Citat:
Hur många inlägg man har betyder väl ingenting? Det är väl det man skriver som är viktigt, det tycker i alla fall jag. Och sen jag registrerade mig har jag inte sett något från honom förutom personangrepp och rena skräpinlägg.

Men skulle han inte bli bannad så ser jag fram emot att få 10 000 inlägg så jag också får rätt att kalla andra för pedofiler, horungar och fittor i varje inlägg jag skriver. Då tillför jag lika mycket som han.

Okej. Men när du väl får dina 10 tusen inlägg som du verkar vilja ha så mycket. Kalla då nån som verkar vara Pedofil för pedofil. Som DU anser verkar vara en. För det är vad jag tror TD gjort. Och ärligt talat skiter jag fullständigt i om du är pedofil. Känner inte dig, aldrig gjort och kommer aldrig göra. Och innan du RPar detta inlägg så kan du läsa en gång till. Har inte kallat dig pedofil. Lika bra att skriva detta då du RPar när nån kallar dig "ärthjärna". (Vilket jag inte heller gjort) Klargör lite till.

Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Självklart ska TopDawg få stanna! Snubben är, som tidigare nämnts, precis såna som FB behöver. Personer som säger vad de tycker och skiter i om de trampar på nåns tår.
Bevara TD!

Word.
Citera
2005-12-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Bevara TD!

Och ge oss tillbaks Securion! Han om någon hade kunnat stoppa lunarifieringen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in