Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-29, 07:19
  #1
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Simpelfråga har ni haft hatsex? Var det bra? Bättre än vanligt?

För att definiera frågan så är det tex ett ex som gjort något mot dig som sårat dig och du känner ett hat mot denna person. Du vill alltså straffa hen. Kan även vara en person som du stör dig på eller som tror sig är något och du tänker "fan vad hen skulle förtjäna ett straffknull. Ingen våldtäkt utan tjejen ska varit med på det.

Ungefär så men kan sträcka sig utanför det, vill veta hur det var och om ni fick utlopp för hatet mot personen.
Citera
2016-12-29, 08:58
  #2
Medlem
Jag hade en älskarinna förut som var 12 år äldre. Jag hade henne bara för sexet men hon blev kär började snacka om att bli tillsammans.
Hon började bli creepy och needy och ställa krav så jag blev till slut lack på henne.
Hon tjatade att jag skulle åka hem till henne och snacka så till slut åkte jag dit.
Då började hon igen att ställa krav osv.

Så till slut tänkte jag bara på att knulla henne sönder och samman.
Hon hade bara morgonrocken på sig så jag pressade upp henne mot diskbänken och tryckte in kuken i henne bakifrån sen knullade jag henne hårt och vanligtvis kan jag hålla mig några minuter med hårt tempo men nu var jag så less på henne att jag knullade henne i nästan 2 timmar som jag behagade. På golv, på bord, munknullade och analt.
Tyvärr gillade hon det och hon kom fler ggr så jag tappade räkningen.
Efteråt ville hon mysa men jag gick bara.

Sen ringde hon flera gånger och ville ses men då dissade jag henne.
Det var ironiskt nog ett av de bästa knullet jag haft.
Citera
2016-12-29, 09:42
  #3
Medlem
Bästa kombinationen för mig är en snygg men jävligt irriterande och bitchig tjej. Så skönt att bara örfila upp, spotta och smiska på ett sånt litet luder medan man knullar dom i röven efter dom retat upp en hela kvällen
Citera
2016-12-29, 09:46
  #4
Medlem
Ghastens avatar
Jag var sugen att ha det med ett ex när hon ringde och ville ligga.
Hon hade varit otrogen så jag hade mina planer men sen tänkte
jag den lilla fittan ska inte få smaka på min penis igen det blev
tyvärr min hämnd. Men ibland önskar jag att jag hade åkt till
henne och riktigt dominerat henne och sen dragit iväg.
Citera
2016-12-29, 10:16
  #5
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Det var ironiskt nog ett av de bästa knullet jag haft.

Så jävla bitterljuvt det där!
Har en liknande historia och vissa nätter vill man bara ta kontakt igen för sexet var galet bra, även om det var över 10 år sedan haha.


Mycket hatsex med min fd. sambo blev det också. Vi bråkade mest helatiden de sista åren.
Rätt skönt att dra lite extra i håret, smiska lite hårdare och vara brysk i sitt sätt mer än normalt när man fortfarande är lite förbannad över bråk som uppstått tidigare under dagen.
__________________
Senast redigerad av Disko-Bosse 2016-12-29 kl. 10:21.
Citera
2016-12-30, 06:20
  #6
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Jag hade en älskarinna förut som var 12 år äldre. Jag hade henne bara för sexet men hon blev kär började snacka om att bli tillsammans.
Hon började bli creepy och needy och ställa krav så jag blev till slut lack på henne.
Hon tjatade att jag skulle åka hem till henne och snacka så till slut åkte jag dit.
Då började hon igen att ställa krav osv.

Så till slut tänkte jag bara på att knulla henne sönder och samman.
Hon hade bara morgonrocken på sig så jag pressade upp henne mot diskbänken och tryckte in kuken i henne bakifrån sen knullade jag henne hårt och vanligtvis kan jag hålla mig några minuter med hårt tempo men nu var jag så less på henne att jag knullade henne i nästan 2 timmar som jag behagade. På golv, på bord, munknullade och analt.
Tyvärr gillade hon det och hon kom fler ggr så jag tappade räkningen.
Efteråt ville hon mysa men jag gick bara.

Sen ringde hon flera gånger och ville ses men då dissade jag henne.
Det var ironiskt nog ett av de bästa knullet jag haft.

Låter väldigt trevligt!
Citera
2016-12-30, 06:21
  #7
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Bästa kombinationen för mig är en snygg men jävligt irriterande och bitchig tjej. Så skönt att bara örfila upp, spotta och smiska på ett sånt litet luder medan man knullar dom i röven efter dom retat upp en hela kvällen

Håller med på kombinationen!
Citera
2016-12-30, 06:22
  #8
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disko-Bosse
Så jävla bitterljuvt det där!
Har en liknande historia och vissa nätter vill man bara ta kontakt igen för sexet var galet bra, även om det var över 10 år sedan haha.


Mycket hatsex med min fd. sambo blev det också. Vi bråkade mest helatiden de sista åren.
Rätt skönt att dra lite extra i håret, smiska lite hårdare och vara brysk i sitt sätt mer än normalt när man fortfarande är lite förbannad över bråk som uppstått tidigare under dagen.

Perfekt
Citera
2016-12-31, 22:49
  #9
Avstängd
Melange5738s avatar
Hade ett ex som hade knullat med en annan snubbe utan kondom. Vi hade det lite slirigt då och jag hade gått med på att de knullade med kondom men vi gjorde slut där och då. Sen kvällen efter så var jag hemma hos henne och hämtade mina saker och då straffknullade jag henne mot bordet trots att hon protesterade en aning (sa inte nej direkt men jag märkte att hon blev chockad).
Citera
2016-12-31, 22:56
  #10
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Hade ett ex som hade knullat med en annan snubbe utan kondom. Vi hade det lite slirigt då och jag hade gått med på att de knullade med kondom men vi gjorde slut där och då. Sen kvällen efter så var jag hemma hos henne och hämtade mina saker och då straffknullade jag henne mot bordet trots att hon protesterade en aning (sa inte nej direkt men jag märkte att hon blev chockad).

Jag hoppas du använde kondom?
Citera
2017-01-01, 11:36
  #11
Medlem
Japp första dejten med en tjej för några år sen. Hon var så jävla uppkäftig och kåt. Till slut drog jag in henne på toan och straffknullade henne i rövhålet. Kom lite bajs på min kuk så jag fick uinväggsinfektion. AJJJJJJJJJ vad ont det gjorde tills jag fick antibiotika. Men jag var ju så jävla kåt och så kåt hade jag inte varit på läääääänge. Hon älskade det också...även om hennes rövhål sved ett tag.

Ett tips knulla aldrig utan kondom i fisan, hur kåta ni än må vara
Citera
2017-01-01, 16:00
  #12
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Bästa kombinationen för mig är en snygg men jävligt irriterande och bitchig tjej. Så skönt att bara örfila upp, spotta och smiska på ett sånt litet luder medan man knullar dom i röven efter dom retat upp en hela kvällen

Oj,oj,oj då....det låter något! Skulle va kula att reta upp dej ordentligt. Det kan vara hett med teasing. Men mej skulle du nog inte få sätta på där bak. Gillar inte analsex förstår du. Så det skulle nog bli en rejäl fajt oss emellan innan du fick in den där den skall vara hi,hi,hi...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback