Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2016-12-28, 14:04
  #1
Medlem
Sglasss avatar
Det här utspelades för två år.
Jag bodde i en stad utomlands där det är varmt nästan året om och drogerna flödar.
Jag väntade på besök från ett par polare som skulle hälsa på mig.

Vid tillfället när kompisarna kom ner hade jag bott där ca 1 år.
Jag kunde få tag i alla slags droger till bra priser.

Den här aftonen skulle vi åka till en fest beläget uppe i bergen.
Vi var sjukt taggade och hade med oss en fet Mdma kristall och ladd.

Jag och min vän drar i oss en startdos Mdma på ca 300 mg för att sedan åka mot festen.

När vi kliver av spårvagnen märker vi hur eade vi verkligen var. Kroppen kändes varm och all oro var bortblåst, vi mådde på topp kan man säga.

När vi kommer närmare festen så ser vi att dom har smällt upp ett nöjesfält.
Jag får världens bästa idé att åka den värsta attraktionen som fanns. Karusellen åkte runtrunt och svängde och slog runt i 360 grader.

- DEN DÄR MÅSTE VI ÅKA ******* skrek jag till min kompis.
Han var på, nästan ingen kö till karusellen och vi mixade en fet spliff i kön när vi peakade på mdmat.
Väl uppe i karusellen så såg man väldigt mycket, hela staden glittrade av ljus. Vi hetsröker spliffrn när karusellen saktar ner och sen testar vi att skrika så högt vi kan. Det var en fantastiskt karusell särskilt när man var tokmaxad.

Efter karusellfärden så drog vi oss vidare till festen. Det var en riktig sneakyklubb där alla gick på droger.
Jag träffade fler svenskar på klubben och de sa att jag såg ut som en vandrande ecstacy.
Då tog dom upp en påse med ketamin. Aldrig testat det men kände att nu ska det fan ske.
Tjejen som hade ketaminet sa att det var framställt samma dag och var mycket potent.

Jag som var mdad och koksad sa att jag ville flyga.
Så gav hon mig tre stycken skedar keta.
Jag tackade henne och gick till mina polare.

Ketaminet kickade in fort och jag kunde knappt gå. Ramlade in på klubben men vakterna brydde sig inte.

Att dansa var inte så roligt tyckte jag så jag gick ut och pratade md mina vänner istället. ca 20 min in i ketaruset började jag se hela platsen ovanifrån, kände mig som en helikopter.
Sen babblade jag sjukt mycket om allt och ingenting. Jag har svårt att komma ihåg hur det kändes precis. Men motoriken var grymt förändrad och det var svårt att stå normalt och gå rakt. Jag hamnade i k-hole förstod jag nu i efterhand. Då visste jag inte att keta är så potent så jag drog mycket mer än nödvändigt.

När festen var slut på morgonen så tog jag mer ketamin för att sedan åka hem och vila.
Vi vandrar till metron i soluppgången, säkert 10-15 pers och alla var på någon substans.

Vi stannar till vid ett brunnslock och någon lägger sin mobil där och spelar musik på högsta volym.
Alla närvarande dansade järnet runt telefonen kl 5 på morgonen. Jag själv dansade men efter ett tag trodde jag att min talförmåga var borta, jag försökte prata men inga ord kom ur munnen. Jag började bli lite rädd att jag blivit stum men efter 10 min så kom rösten tillbaka.

När jag och två polare skulle ta metron tilll slut möter vi ett gäng förortsbarn som vill slåss/råna oss. Vi var så höga så vi gjorde motstånd och det var väldigt nära ett stort slagsmål där men vi tog tillbaka hörlurarna och passet som de snodde.

Jag kom hem med mina vänner runt 7-8 på morgonen och avslutade kvällen med en riktig fet spliff.
Vad har jag lärt mig av detta? Att det är jävligt kul med droger hahaha
Citera
2016-12-28, 14:05
  #2
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Det här utspelades för två år.
Jag bodde i en stad utomlands där det är varmt nästan året om och drogerna flödar.
Jag väntade på besök från ett par polare som skulle hälsa på mig.

Vid tillfället när kompisarna kom ner hade jag bott där ca 1 år.
Jag kunde få tag i alla slags droger till bra priser.

Den här aftonen skulle vi åka till en fest beläget uppe i bergen.
Vi var sjukt taggade och hade med oss en fet Mdma kristall och ladd.

Jag och min vän drar i oss en startdos Mdma på ca 300 mg för att sedan åka mot festen.

När vi kliver av spårvagnen märker vi hur eade vi verkligen var. Kroppen kändes varm och all oro var bortblåst, vi mådde på topp kan man säga.

När vi kommer närmare festen så ser vi att dom har smällt upp ett nöjesfält.
Jag får världens bästa idé att åka den värsta attraktionen som fanns. Karusellen åkte runtrunt och svängde och slog runt i 360 grader.

- DEN DÄR MÅSTE VI ÅKA ******* skrek jag till min kompis.
Han var på, nästan ingen kö till karusellen och vi mixade en fet spliff i kön när vi peakade på mdmat.
Väl uppe i karusellen så såg man väldigt mycket, hela staden glittrade av ljus. Vi hetsröker spliffrn när karusellen saktar ner och sen testar vi att skrika så högt vi kan. Det var en fantastiskt karusell särskilt när man var tokmaxad.

Efter karusellfärden så drog vi oss vidare till festen. Det var en riktig sneakyklubb där alla gick på droger.
Jag träffade fler svenskar på klubben och de sa att jag såg ut som en vandrande ecstacy.
Då tog dom upp en påse med ketamin. Aldrig testat det men kände att nu ska det fan ske.
Tjejen som hade ketaminet sa att det var framställt samma dag och var mycket potent.

Jag som var mdad och koksad sa att jag ville flyga.
Så gav hon mig tre stycken skedar keta.
Jag tackade henne och gick till mina polare.

Ketaminet kickade in fort och jag kunde knappt gå. Ramlade in på klubben men vakterna brydde sig inte.

Att dansa var inte så roligt tyckte jag så jag gick ut och pratade md mina vänner istället. ca 20 min in i ketaruset började jag se hela platsen ovanifrån, kände mig som en helikopter.
Sen babblade jag sjukt mycket om allt och ingenting. Jag har svårt att komma ihåg hur det kändes precis. Men motoriken var grymt förändrad och det var svårt att stå normalt och gå rakt. Jag hamnade i k-hole förstod jag nu i efterhand. Då visste jag inte att keta är så potent så jag drog mycket mer än nödvändigt.

När festen var slut på morgonen så tog jag mer ketamin för att sedan åka hem och vila.
Vi vandrar till metron i soluppgången, säkert 10-15 pers och alla var på någon substans.

Vi stannar till vid ett brunnslock och någon lägger sin mobil där och spelar musik på högsta volym.
Alla närvarande dansade järnet runt telefonen kl 5 på morgonen. Jag själv dansade men efter ett tag trodde jag att min talförmåga var borta, jag försökte prata men inga ord kom ur munnen. Jag började bli lite rädd att jag blivit stum men efter 10 min så kom rösten tillbaka.

När jag och två polare skulle ta metron tilll slut möter vi ett gäng förortsbarn som vill slåss/råna oss. Vi var så höga så vi gjorde motstånd och det var väldigt nära ett stort slagsmål där men vi tog tillbaka hörlurarna och passet som de snodde.

Jag kom hem med mina vänner runt 7-8 på morgonen och avslutade kvällen med en riktig fet spliff.
Vad har jag lärt mig av detta? Att det är jävligt kul med droger hahaha
Vad lång texten blev fast jag skrev på mobilen Kommentera gärna det är min första tripprapport
Citera
2016-12-28, 17:38
  #3
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Vad lång texten blev fast jag skrev på mobilen Kommentera gärna det är min första tripprapport
Lite info om mig också:
Man 25 år
Vikt 75 kg
Tidigare droger: cannabis, ecstacy, benzo, svamp, lsd, 2-cb, 4-ho-me, sub, morfin, tjack, kokain, det mesta utom heroin.
Ge gärna konstruktiv feedback så kanske jag skriver en till
Citera
2016-12-28, 19:12
  #4
Medlem
Låter som Barca det där
Citera
2016-12-28, 19:22
  #5
Medlem
spacetrips avatar
Maxxad kväll. Får man fråga vilken stad detta var i?
Citera
2016-12-28, 20:00
  #6
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dmnt.pint
Låter som Barca det där
Skriver helst inte vilken stad men du gissar rätt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av spacetrip
Maxxad kväll. Får man fråga vilken stad detta var i?
Ja det var verkligen en maxad kväll
Det är en stad med många stränder och mycket turister
Citera
2016-12-28, 22:08
  #7
Medlem
[quote=Sglass|59425254]Skriver helst inte vilken stad men du gissar rätt bra.

Har själv bott där nere i några år. Skulle kunna vara Sonar eller Tibidabu med tanke på Nöjesparken och att du hade utsikt över staden. Det är egentligen oviktigt, men "resan" du hade verkar fet, oavsett var du befann dig
Citera
2016-12-29, 07:12
  #8
Medlem
Sglasss avatar
[quote=dmnt.pint|59426627]
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Skriver helst inte vilken stad men du gissar rätt bra.

Har själv bott där nere i några år. Skulle kunna vara Sonar eller Tibidabu med tanke på Nöjesparken och att du hade utsikt över staden. Det är egentligen oviktigt, men "resan" du hade verkar fet, oavsett var du befann dig
Okey coolt! Det var en klubb som heter la terraza
Citera
2016-12-29, 10:33
  #9
Medlem
[quote=Sglass|59429464]
Citat:
Ursprungligen postat av dmnt.pint
Okey coolt! Det var en klubb som heter la terraza
Ok, brukar vara coola fester där ibland OCH Keta i mängder, eller ja det mesta finns ju. Käkade svamp sist jag var där
Citera
2017-03-29, 02:44
  #10
Medlem
Gud, fick en flashback ifrån här om sommaren i Berlin. Ett ställa som heter Birgit und beir har en "manuell" karusell som man får skjuta på själv.

http://www.top10berlin.de/sites/top1...lounges002.jpg

Efter 2 kannon knappar och god techno va den meget tillfredställande mitt i natten med alla ljus etc.

Tack för rapporten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback