Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-28, 13:58
  #1
Medlem
Om det skulle bryta ut ett inbördeskrig i Sverige mellan olika grupperingar som invandringsfientliga, PK, muslimer etc, finns det då chans att länder som t.ex Norge och Ryssland hjälper Svenskar i utbyte mot landområden som t.ex Gotland och Jämtland?
Citera
2016-12-28, 14:06
  #2
Medlem
skunkjobbs avatar
Nej
Citera
2016-12-28, 14:32
  #3
Medlem
Varför tror du de?
Citera
2016-12-28, 14:54
  #4
Medlem
SlagenSvensks avatar
Ryssarna hade gärna hjälpt nazzarna, de hjälper redan olika högerextrema som tex i Ungern. Ryssarna hade säkert försökt smuggla vapen till riddarna och kanske lite utbildningspersonal. Ett direkt ingripande tror jag inte på, fast man vet aldrig. SD samarbetar med ryssen och ingen vet vad de lovat.

/SS
Citera
2016-12-28, 17:45
  #5
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlagenSvensk
Ryssarna hade gärna hjälpt nazzarna, de hjälper redan olika högerextrema som tex i Ungern. Ryssarna hade säkert försökt smuggla vapen till riddarna och kanske lite utbildningspersonal. Ett direkt ingripande tror jag inte på, fast man vet aldrig. SD samarbetar med ryssen och ingen vet vad de lovat.

/SS

Lite källor, tack.
Citera
2016-12-28, 19:28
  #6
Avstängd
CG-Vaaras avatar
Svaret är definitivt nej. Jag tror du måste fixa dig en roligare hobby än att oroa dig om ev. inbördeskrig...

Jag kan tänka mig en grej dock. Om Sveriges muslimer går tillsammans och kräver att det nordiska korset på den uråldriga svenska flaggan byts ut.

Bara då min vän...

Citat:
Ursprungligen postat av mattan59
Om det skulle bryta ut ett inbördeskrig i Sverige mellan olika grupperingar som invandringsfientliga, PK, muslimer etc, finns det då chans att länder som t.ex Norge och Ryssland hjälper Svenskar i utbyte mot landområden som t.ex Gotland och Jämtland?
__________________
Senast redigerad av CG-Vaara 2016-12-28 kl. 19:36.
Citera
2017-11-19, 23:46
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CG-Vaara
Svaret är definitivt nej. Jag tror du måste fixa dig en roligare hobby än att oroa dig om ev. inbördeskrig...

Bara då min vän...

Haha oroa gör jag definitivt intr. Men det är aöltid kul att spekulera. NRM och dylikt tjatar ofta om inbördeskrig och grejer och undrar mest hur de hade blivit i verkligheten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback