Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-27, 21:41
  #1
Medlem
EU-DYSs avatar
Rubriken säger allt. Och jag misstänker att någon försöker ta kontroll över hela mitt system. Också verkar dom ha tillgång till alla mina konton på nått vis. Och jag har inte längre någon säker enhet att konfigurera kontona till. Och factory hard reset verkar inte göra något på nån enhet. Så har dom kontroll av många viktiga inställningar, men har blockerat dom för mig.
Soo, what to do?
Citera
2016-12-27, 22:42
  #2
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Rubriken säger allt. Och jag misstänker att någon försöker ta kontroll över hela mitt system.

Försöker?
Snälla du, om någon lyckats lura dig nog att få dig att installera programvara på ditt system och som du inte kontrollerat före installation, så har de kontroll över din dator nu.


Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Också verkar dom ha tillgång till alla mina konton på nått vis.

Vänligen beskriv hur du kommit fram till detta?


Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Och jag har inte längre någon säker enhet att konfigurera kontona till.

Vad menar du med det?


Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Och factory hard reset verkar inte göra något på nån enhet.

Testa "Format /MBR" (jag vet inte hur det kommandot ser ut på datorer efter win'95, men en simpel googling kan säkerligen bjuda på det svaret)


Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Så har dom kontroll av många viktiga inställningar, men har blockerat dom för mig.

Vilka är "dom"?



Citat:
Ursprungligen postat av EU-DYS
Soo, what to do?

U GO STRAIGHT TO -> (FB) Psykisk hälsa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback