Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-10-11, 09:27
  #25
Medlem
TomiXIIs avatar
Ni bör hålla koll på vad det är för spice kems ni drar ut er. Finns många varianter som har en tertiär-butyl grupp. Som jag förstått det så är dessa oftast potentare men också mkt dödligare. Arrytmier är vanligare enligt vänner som använder dem.

Samma med chems där man inte tänkt till nog eller inte brytt sig om att analysera vad som sker när skiten metaboliseras. Vi har haft minst en jag kommer ihåg som råkade metabolklyvas till en ren naphthalene grupp (cancerframkallande).
Citera
2020-10-13, 10:04
  #26
Medlem
Eerik10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Ni bör hålla koll på vad det är för spice kems ni drar ut er. Finns många varianter som har en tertiär-butyl grupp. Som jag förstått det så är dessa oftast potentare men också mkt dödligare. Arrytmier är vanligare enligt vänner som använder dem.

Samma med chems där man inte tänkt till nog eller inte brytt sig om att analysera vad som sker när skiten metaboliseras. Vi har haft minst en jag kommer ihåg som råkade metabolklyvas till en ren naphthalene grupp (cancerframkallande).

Kan du nämna vilka cannabinoider det handlar om?

Tänker du på THJ-018 angående naftalenet?
Citera
2020-10-13, 10:16
  #27
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Spice var roligt att röka på slutet av 00-talet. Sedan blev man ju bara efterbliven av röket. Nä, röker hellre äkta cannabis.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback