Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-26, 08:45
  #1
Avstängd
Förr hade dom alltid uppvisningar på nyår i min stad. Men dom är fattiga nu och lägger hellre pengarna på abo och alladin som kommer hit.

Så planen är köpenhamn på nyår..Eftersom det är en storstad förväntar jag mig någon form av fyrverkeri uppvisning. Har sökt och sökt utan framgång..någon vänlig själ som vet?
Citera
2016-12-26, 08:52
  #2
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Förr hade dom alltid uppvisningar på nyår i min stad. Men dom är fattiga nu och lägger hellre pengarna på abo och alladin som kommer hit.

Så planen är köpenhamn på nyår..Eftersom det är en storstad förväntar jag mig någon form av fyrverkeri uppvisning. Har sökt och sökt utan framgång..någon vänlig själ som vet?
Tivoli har fyrverkerifestival i flera dagar kring nyår.

Citat:
Fyrværkerifestivalen tager de første 4 dage afsæt i julens smukke og klassiske farver.

Den 25.-26. december kl. 21:00 og den 29.-30. december kl. 23:00.

Det særlige ved disse fyrværkerier, er at de er opbygget med en specifik farve der er valgt til den pågældende dag, men med mange forskellige nuancer af samme farve. Fyrværkeriet er uden musik og består udelukkende af luftbomber i størrelser fra 20 mm op til 100 mm.

Nytårsaften affyres der et spektakulært og storslået festfyrværkeri kl. 23.00 med temaet Nytårsfyrværkeri. Fyrværkeriet er en blanding af julens smukke farver.

Fyrværkerierne opleves bedst i foran Plænen, foran Glassalens indgange og foran Nimb.

Bemærk venligst, at i tilfælde af kraftig blæst vil fyrværkeriet blive aflyst. Hold dig opdateret på Tivolis Facebook

Med Tivolis Fyrværkerifestival takker Tivoli af for i år og ønsker alle et godt nytår.

http://www.tivoli.dk/da/program/2016...ifestival+2016
Citera
2016-12-26, 09:22
  #3
Avstängd
Japp uppvisning dagar man inte är där. Varför har dom uppvisning såna dagar för. Nyår är den 31
Citera
2016-12-26, 09:25
  #4
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Japp uppvisning dagar man inte är där. Varför har dom uppvisning såna dagar för. Nyår är den 31
Läs det fetade i citatet.
Citera
2016-12-26, 10:00
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Läs det fetade i citatet.

Sorry
Citera
2016-12-26, 23:45
  #6
Medlem
pyro860s avatar
Dra till typ Malta istället
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback