Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-30, 15:15
  #865
Avstängd
Svennebajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
I tråden om mordet i Länsmansgården, så är det en användare som försvarar brottet som Rasmus gjorde sig skyldig till.
Personen skriver bland annat att Rasmus erkänt och fått sitt straff.
Ungefär samma sak ska Rasmus mamma gått omkring och sagt.
Fast erkände han?
Citera
2017-06-30, 15:22
  #866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebajs
Fast erkände han?


Han erkände delar av det som gjordes mot Per.
Jag tror knappast Rasmus familj är lika förstående om någon minderårig skadar någon av hans familj.

Kanske Rasmus förstått allvaret i det han gjorde om inte hans mamma tyckt att allt var glömt och förlåtet i och med erkännadet och att han fick ett straff.

Det var ett fruktansvärt brott att ge sig på Per, även om det inte var Rasmus var den som höll i kniven.
Citera
2017-06-30, 22:49
  #867
Avstängd
Svennebajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Han erkände delar av det som gjordes mot Per.
Jag tror knappast Rasmus familj är lika förstående om någon minderårig skadar någon av hans familj.

Kanske Rasmus förstått allvaret i det han gjorde om inte hans mamma tyckt att allt var glömt och förlåtet i och med erkännadet och att han fick ett straff.

Det var ett fruktansvärt brott att ge sig på Per, även om det inte var Rasmus var den som höll i kniven.
Ja, jag läste lite i den tråden för ett tag sedan. Har inte hängt med så mycket just där.

Men Per var fan oskyldig!

Vi får ta och hoppas på att lilrasse blir sjuten till döds på det allra mest brutalaste sättet som går Då har rättvisa skipats till den högsta grad.

Dom skäggiga kurderna med sina ölmagar i Götet är inget att ha o göra med
Citera
2017-06-30, 23:59
  #868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebajs
Ja, jag läste lite i den tråden för ett tag sedan. Har inte hängt med så mycket just där.

Men Per var fan oskyldig!

Vi får ta och hoppas på att lilrasse blir sjuten till döds på det allra mest brutalaste sättet som går Då har rättvisa skipats till den högsta grad.

Dom skäggiga kurderna med sina ölmagar i Götet är inget att ha o göra med


De bara kände för att mucka med Per, de rånade honom på ett par kronor.
Per var svensk, så där behövde de inte vara rädda för hämnd.

Eftersom föräldrarna till Rasmus och Stefan fått nya bostadsadresser och inte kunnat på kvar, så finns väl risk för hämnd.

Det drabbar i alla så fall rätt familj, Rasmus familj alltså.
Är det en minderårig som utför hämnde och han erkänner och tar sitt straff, så ska man förlåta honom och gärningen ska vara glömd.
Han ska bli behandlad på samma vis som Rasmus mamma tyckte Rasmus skulle bli behandlad.

Fortsättningen ska bli spännande att skåda -😁
Citera
2017-07-23, 18:45
  #869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Jazz

Vem är jazz?
Citera
2018-12-06, 11:20
  #870
Medlem
Rasmus har anmält Mohameds fru för bland annat kränkning och förtal, säkert för att få ut skadestånd ifrån henne (vad skulle det annars bero på,hit me up med era teorier!). Trots att han är medveten om att hon tillsammans med Mohameds 2 barn har slussats runt av socialtjänsten sedan han gick bort. När han vet att dom bor i Svartmögel i ett hem som rasar som soc satt dom i, och han kräver mer skadestånd än vad hon fick med tanke på att han friades.
Så nu vet ni lite mer om Ramsus och vad han håller på med i dagsläget. Han håller ett öga på alla hennes Facebook profiler och anmält henne utifrån det som hon har skrivit där, därav som man kan bekräfta att han håller koll och är medveten om hennes boende situation idag.
Citera
2018-12-06, 12:48
  #871
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psytrancegoddess
Rasmus har anmält Mohameds fru för bland annat kränkning och förtal, säkert för att få ut skadestånd ifrån henne (vad skulle det annars bero på,hit me up med era teorier!). Trots att han är medveten om att hon tillsammans med Mohameds 2 barn har slussats runt av socialtjänsten sedan han gick bort. När han vet att dom bor i Svartmögel i ett hem som rasar som soc satt dom i, och han kräver mer skadestånd än vad hon fick med tanke på att han friades.
Så nu vet ni lite mer om Ramsus och vad han håller på med i dagsläget. Han håller ett öga på alla hennes Facebook profiler och anmält henne utifrån det som hon har skrivit där, därav som man kan bekräfta att han håller koll och är medveten om hennes boende situation idag.

Rasmus sitter väl inne?
Om inte så när kom han ut?
Citera
2018-12-06, 13:45
  #872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Rasmus sitter väl inne?
Om inte så när kom han ut?


Utifrån den informationen jag har fått så släpptes han från mord misstankarna trots att vapnet hittades i hans källare, detta kommer från Mohameds fru i ett inlägg hon har gjort offentlig. Man hittade inte hans dna på vapnet eller kläderna och friades pga "rimliga tvivel" trots att han pekades ut av vittne.
Jag kan försöka ordna med filer att lägga upp här samt anmälan som har gjort av rasmus gentemot henne om jag får tag på det. Alla bör veta vilken smutsig människa han är.
__________________
Senast redigerad av Psytrancegoddess 2018-12-06 kl. 13:51.
Citera
2018-12-06, 14:38
  #873
Medlem
Här är länken till fruns inlägg ang Rasmus.
Han har fått hjälp av sin mamma att göra anmälan från anstalten fick jag veta nu.
Så ja han sitter inne. Undrar hur många skruvar som sitter löst när man går på familjen man har förstört.

Återkommer med mer info när jag grävt runt lite mer. Någon som sitter på mer ang R?

https://m.facebook.com/story.php?sto...00026787674536
Citera
2018-12-22, 22:13
  #874
Medlem
superfreak94s avatar
Tycker det blir konstigt i dokumentären om skjutningarna när dom uppenbart inte talar sanning om detta mord, det är ju allmänt känt att den mördade Sarhan var den som om var sannerligen misstänkt av polisen för handgranaten som dödade den 8-åriga pojken. Att mordet skulle handla om en knarklur köper jag inte, själklart man känner för Sarhans flickvän som blir ensam med småbarn och föll för fel kille, men för Sarhan själv har man svårt att känna för.

Sen tror jag södra sidans namn har dragits i smutsen i den undre världen i hela sverige inte bara göteborg, dem har mot jämfört med norra sidan haft ihjäl 2 små barn i fega sprängingar, skjutit ihjäl en oskyldig ostraffad och utan gängkoppling somalie vid sjumilahallen. Visst norra hade ihjäl och skadade oskylidiga i krogskjutningen vilket heller ses bra på, men södra sidans rykte är inget bra pga dessa vidriga mord
Citera
2018-12-26, 22:44
  #875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
De bara kände för att mucka med Per, de rånade honom på ett par kronor.
Per var svensk, så där behövde de inte vara rädda för hämnd.

Eftersom föräldrarna till Rasmus och Stefan fått nya bostadsadresser och inte kunnat på kvar, så finns väl risk för hämnd.

Det drabbar i alla så fall rätt familj, Rasmus familj alltså.
Är det en minderårig som utför hämnde och han erkänner och tar sitt straff, så ska man förlåta honom och gärningen ska vara glömd.
Han ska bli behandlad på samma vis som Rasmus mamma tyckte Rasmus skulle bli behandlad.

Fortsättningen ska bli spännande att skåda -😁

Fast Rasmus mamma och pappa är skilda sedan hur många år som helst. Hans pappa har flera "nya" barn tillsammans med en annan kvinna, så dom ska inte dras in i sammanhanget. Hans mamma är däremot en annan historia.
Citera
2018-12-26, 22:46
  #876
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psytrancegoddess
Utifrån den informationen jag har fått så släpptes han från mord misstankarna trots att vapnet hittades i hans källare, detta kommer från Mohameds fru i ett inlägg hon har gjort offentlig. Man hittade inte hans dna på vapnet eller kläderna och friades pga "rimliga tvivel" trots att han pekades ut av vittne.
Jag kan försöka ordna med filer att lägga upp här samt anmälan som har gjort av rasmus gentemot henne om jag får tag på det. Alla bör veta vilken smutsig människa han är.
Han friades från mord, men blev dömd för skyddande och att han förvarade vapnet. Men han borde vara ute väldigt snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback