Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-09, 05:45
  #25
Medlem
AA-suiteds avatar
Väldigt tråkigt att de infört anonyma bord tycker jag. Tycker även att iPad versionen såg mer ut som en app med låtsaspoker än svenska statens officiella pokersida.
Citera
2017-02-09, 15:51
  #26
Medlem
trattfans avatar
Handhistorik

Precis som i dag kommer du kunna se din handhistorik i den nya pokerplattformen. Skillnaden är att historiken sparas centralt hos Svenska Spel och inte på din enhet. Därför kan du alltid komma åt de senaste händerna även om du växlar mellan att spela i mobil, tablet och desktop.

Hur kommer det att påverka HUD?
Citera
2017-02-09, 16:40
  #27
Medlem
HUDen importerar ju händer från ens lokala databas på datorn så det kommer väl gå åt helvete?
Citera
2017-02-09, 20:55
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .pimm.
HUDen importerar ju händer från ens lokala databas på datorn så det kommer väl gå åt helvete?
Jag hoppas att det stämmer, men samtidigt skulle det nog tära på ens egen winrate tills man vant sig att spela utan HUD.
Citera
2017-02-22, 22:36
  #29
Medlem
MrSokratess avatar
Raken höjs från 2.5 till 2.7% på kontantspelet.

https://www.svenskaspel.se/poker?flik=ny-plattform
Citera
2017-02-25, 08:54
  #30
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Raken höjs från 2.5 till 2.7% på kontantspelet.

https://www.svenskaspel.se/poker?flik=ny-plattform
Dom skriver om att ändra cap men dom anger inte den nuvarande cap så att man kan jämföra dom. Har dom ens cap för tillfället? vad jag har räknat tidigare så tog dom 2.5% flat på en 200bb pot utan något raketak.
Citera
2017-02-25, 19:50
  #31
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Dom skriver om att ändra cap men dom anger inte den nuvarande cap så att man kan jämföra dom. Har dom ens cap för tillfället? vad jag har räknat tidigare så tog dom 2.5% flat på en 200bb pot utan något raketak.

Är du korkad? Det är väl klart de har cap?

Gamla rake/cap


Pottstorlek för att nå capen, gammal och ny rakestruktur



Saxat från Pokerforum.nu
Citera
2017-02-26, 02:55
  #32
Medlem
MrSokratess avatar
På onsdag sker bytet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback