Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-24, 21:00
  #1
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Såg att det inte fanns någon tråd för detta spel. Är ju ändå det högst rankade spelet 2016 på metacritic. Spelade själv nyss klart det och min första tanke efteråt var varför?

Missförstå mig inte jag gillade verkligen spelet. Främst inledning, tappade lite på slutet. Kul och utmanande pussel. Bra atmosfär. Men som sagt det har haglat in fullpottare och det nomineras till GOTY och även för bästa story. Som sagt kul spel men har bara svårt och förstå vad som gör det så OTROLIGT bra som jag fått uppfattningen att många tycker. Lite besviken faktiskt. Någon som lirat detta och kan förklara eller bara skriva av sig rent allmänt om spelet som sådan.

Finns på ps4/xbox one (och PC?). 2d side scrolling pusselspel. Ordinarie pris ligger väl på 179 men köpte
det för under 100 när dem hade det på sale.
Citera
2017-05-16, 15:26
  #2
Medlem
Fullständigt magiskt spel faktiskt! Tyckte Limbo var okej, men uppskattade stämningen. Men Inside är helt fantastiskt! Verkligen värt tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback