Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-24, 16:22
  #1
Medlem
Hej.
Jag har en dermal anchor vid sidan av ögat och pärlan har trillat ut på något konstigt vis. Vaknade imorse av att den var borta.
Plattan sitter kvar innuti och jag ser fortfarande hålet som man skruvar in pärlan i. Men nu är jag rädd för att den ska hamna under huden och jag inte alls har koll på vart den tar vvägen. Vad ska jag göra? Kan den vandra iväg? Behöver jag gå till vårdcentralen och vad kommer dem göra? Skära ut den? Den varar lite grann så om jag trycker lite runt om så kommer de ut var. Vad göra!? Stress.
Ha en fortsatt god jul.
Citera
2016-12-24, 16:30
  #2
Avstängd
A det är svin farligt, den kommer nu röra på sig under huden, sen sakta men säkert stöta på några ådrer och skada dom som du därefter kommer börja blöda från insidan och säkert dö.

Åk till akuten
Citera
2016-12-24, 16:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters
A det är svin farligt, den kommer nu röra på sig under huden, sen sakta men säkert stöta på några ådrer och skada dom som du därefter kommer börja blöda från insidan och säkert dö.

Åk till akuten

Hahahahaha jävla idiot ☺
Citera
2016-12-24, 16:34
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pimpandflash
Hahahahaha jävla idiot ☺

Det är ju sant, hänt jävligt ofta, att de lossnat och den sitter kvar under huden och skadar väldigt känsliga områden där man blöder från ögat näsa mun you name it..

ÅK TILL AKUTEN TS
Citera
2016-12-24, 16:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters
Det är ju sant, hänt jävligt ofta, att de lossnat och den sitter kvar under huden och skadar väldigt känsliga områden där man blöder från ögat näsa mun you name it..

ÅK TILL AKUTEN TS

Nä de dära kan du inte lura mig med 😂 dom hade aldrig gjort denna implantat om riskerna är så pass
Citera
2016-12-24, 16:37
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pimpandflash
Nä de dära kan du inte lura mig med 😂 dom hade aldrig gjort denna implantat om riskerna är så pass

Well.. riskerna är ju ej heller så stora att det lossnar? Känn efter själv på andra sidan, finns det nån slags ''vägg''? Den kommer åka ner, tacka gravitationen. Om jag vore du skulle jag till akuten
Citera
2016-12-24, 16:38
  #7
Medlem
Du går till en vårdcentral - skalpellen åker fram. du åker hem.
Citera
2016-12-24, 16:52
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Du går till en vårdcentral - skalpellen åker fram. du åker hem.
Inget akut alltså ?
Citera
2016-12-24, 17:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpandflash
Inget akut alltså ?

Nja häll lite sprit i såret - eller jod - eller tvätta med tvål och vatten - sätt på ett plåster.

no problem inte akut -


(Det fanns dock ett fall i SydAmerika år 18tretti2 där en sådan enhet vandrade hela vägen till personens penis och att man fick använda 6 Alpaca att draga ut enheten)
Citera
2016-12-24, 18:49
  #10
Medlem
Är den med en pigg på? Och verkar den ha rört sig alls? Om ja och inte så skulle jag mest hålla det rent, kanske fixera med tejp i absolut värsta fall, och ordna nytt smycke så snart som möjligt bara.

Svårt o tänka mig att det är något att oroa sig för om den inte uppenbart jäklas, möjligen att det kan bli lite tricky att få dit en ny plutt men det ordnar sig mest troligt med lite tricksande.

my 2 cents.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback