Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-24, 15:38
  #1
Medlem
Qaas avatar
Tjena,

åker ner till Warszawa under nyår och det är första gången jag besöker de Öst-Europa över huvudtaget.

Vilka klubbar rekommenderar ni för house/hip-hop/RnB-musik? Helst centralt så man inte hamnar på något skumt hak, polacker är rätt aggressiva som jag förstått det.
Citera
2016-12-24, 22:38
  #2
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Tjena,

åker ner till Warszawa under nyår och det är första gången jag besöker de Öst-Europa över huvudtaget.

Vilka klubbar rekommenderar ni för house/hip-hop/RnB-musik? Helst centralt så man inte hamnar på något skumt hak, polacker är rätt aggressiva som jag förstått det.
Nu kan jag inte tipsa om några klubbar eftersom jag inte söker mig till sådant.
Men har varit i Warszawa och känslan är att man känner sig betydligt tryggare än i Sverige i alla fall.
Citera
2016-12-26, 03:54
  #3
Medlem
dewnazs avatar
Hallojjj!

Jag bor i Warszawa sen en tid tillbaka och jag rekommenderar festgatan, mazowieckie. Finns ett flertal nattklubbar där och när du ska på efterfest är luzztro det självklara valet! Finns en nattklubb som heter BAL som jag aldrig själv besökt men många har rekommenderat.

Ifall du letar pubbar så dra till Nowy swiat finns 10-15 småa pubbar där , har själv 2 favoriter "Fajka" och "Windigo". Och passa dig för paraply brudarna på nowy swiat försöker dra ner turister på en sketen strippklubb.

I stan kan du röra dig hur som helst vilken tid på dygnet utan att vara orolig för nått, såklart ska man vara försiktig men jag har själv aldrig råkat ut för nått. Känner mig säkrare i Polen än vad jag gör i sverige.
Citera
2017-01-10, 01:46
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Tjena,

åker ner till Warszawa under nyår och det är första gången jag besöker de Öst-Europa över huvudtaget.

Vilka klubbar rekommenderar ni för house/hip-hop/RnB-musik? Helst centralt så man inte hamnar på något skumt hak, polacker är rätt aggressiva som jag förstått det.


Planet Zero är något du bör testa helt klart, även Jerusalem är en av dom mer härliga klubbar att besöka.
Citera
2017-01-11, 04:14
  #5
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Planet Zero är något du bör testa helt klart, även Jerusalem är en av dom mer härliga klubbar att besöka.

Nowa jerozalima antar jag att du menar? Dom har ju lagt ner det stället dom hade men ska öppna nytt
Citera
2017-07-18, 22:42
  #6
Medlem
Opera helt klart värt att se och testa
Citera
2017-07-20, 08:54
  #7
Medlem
dewnazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av io05nami
Opera helt klart värt att se och testa
Gillar man underground och hard techno Dra till luzztro metronom smolna och sen dags klubben mekka
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2794983

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback