Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-24, 14:19
  #1
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Jag kom på en sak.

Flator tycker inte om män(de är maskulina), de tycker om kvinnor (de är feminina).

Bögar tycker inte om kvinnor (de är feminina), de tycker om män (de är maskulina).

Så borde inte då rent logiskt flator och bögar kunna dejta, eller bli tillsammans?

Jag menar, tänk på det, flator skulle kunna ha den manliga rollen och bögar den kvinnliga, vilket de oftast också utstrålar rent generellt i dagens samhälle.

De kan ha riktig sex, där flatan dominerar. De har dessutom en viktig komponent gemensamt = förståelse för sin sexuella läggning och den avvikelsen de upplever i samhället!

Så alla 3 komponenter stämmer in. Sex, förhållandeställning och kärlek/förståelse.

Vad tror ni om det? Argument för eller emot?
Känner ni till några sådana par, eller har det nånsin prövats?

Tycker det är konstigt att man aldrig avhandlat detta ämne. Inte ens tagit upp det i något sammanhang! Varför?

Jag menar, man diskuterar idag alla möjliga alternativ i förhållanden, allt mellan himmel och jord; bögförhållanden, lesbiska förhållanden, pedofiler, förhållanden till djur, incest osv osv men aldrig har detta kommit på tal. Är det inte konstigt?
Citera
2016-12-24, 14:27
  #2
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Jag kom på en sak.

Flator tycker inte om män(de är maskulina), de tycker om kvinnor (de är feminina).

Bögar tycker inte om kvinnor (de är feminina), de tycker om män (de är maskulina).

Så borde inte då rent logiskt flator och bögar kunna dejta, eller bli tillsammans?

Jag menar, tänk på det, flator skulle kunna ha den manliga rollen och bögar den kvinnliga, vilket de oftast också utstrålar rent generellt i dagens samhälle.

De kan ha riktig sex, där flatan dominerar. De har dessutom en viktig komponent gemensamt = förståelse för sin sexuella läggning och den avvikelsen de upplever i samhället!

Så alla 3 komponenter stämmer in. Sex, förhållandeställning och kärlek/förståelse.

Vad tror ni om det? Argument för eller emot?
Känner ni till några sådana par, eller har det nånsin prövats?

Tycker det är konstigt att man aldrig avhandlat detta ämne. Inte ens tagit upp det i något sammanhang! Varför?

Jag menar, man diskuterar idag alla möjliga alternativ i förhållanden, allt mellan himmel och jord; bögförhållanden, lesbiska förhållanden, pedofiler, förhållanden till djur, incest osv osv men aldrig har detta kommit på tal. Är det inte konstigt?

Varför blandar du ihop könsroller med biologiskt kön?
Flator attraheras av kvinnor. Kvinnor ser ut och beter sig på en miljard olika sätt.
Bögar attraheras av män. Män beter sig och ser ut på en miljard olika sätt.
Alla flator är inte maskulina. Alla bögar är inte maskulina.

Är du straight man? Om ja, varför blir du inte ihop med en feminin bög? Vill du inte det?
Grattis, du har kommit till kärnan i din fråga.
Citera
2016-12-24, 14:34
  #3
Medlem
dwgs avatar
Flatan har ingen kuk som bögar gillar att leka med.

Bögar har ingen fitta som flatorna gillar
Citera
2016-12-24, 14:40
  #4
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Varför blandar du ihop könsroller med biologiskt kön?
Flator attraheras av kvinnor. Kvinnor ser ut och beter sig på en miljard olika sätt.
Bögar attraheras av män. Män beter sig och ser ut på en miljard olika sätt.
Alla flator är inte maskulina. Alla bögar är inte maskulina.

Är du straight man? Om ja, varför blir du inte ihop med en feminin bög? Vill du inte det?
Grattis, du har kommit till kärnan i din fråga.

Jo men min fråga är varför man aldrig tagit upp frågan, bland annat.

Men det är ju precis som du säger; alla bögar och flator är olika.. och det finns hur många flator som helst som ser ut som feminina bögar jue!!? Säg mig, hur många ggr har du inte blivit förvirrad av en flata eller bög, att man inte kunde se skillnaden mellan en väldigt pojkaktig flata och en väldigt fjollig bög? Har sett hur många som helst. Så de flator som tkr om sånna manliga flator, varför ska det spela roll då om hon har en kuk eller fitta? Det yttre skalet är ju nästan identiskt mellan dessa två, samt beteendet är snarlikt!? Vad är problemet? Är inte homosexuella emot könsdelning? Fattar inte

Ja, jag är straight. Nej hade inte gått för det är fortfarande en man och jag behöver fitta. En flata behöver inte en fitta då hon inte har något att penetrera den med. Det har bara blivit som det blivit, hon kunde lika gärna haft kuk eller hur? Tänk såhär, om 2 flator hade haft kuk. Hade de inte velat vara med varandra då? Är kuken problemet då eller vad?
Citera
2016-12-24, 14:47
  #5
Medlem
Custom_mades avatar
Alltså finns ju bögar som är maskulina bögar osv. Typ läder och riktigt "hård" look.

Snarare din bild av homos som skiner igenom.

Grejen är ju att det inte går att se på utsidan som du försöker få fram typ.
Citera
2016-12-24, 14:49
  #6
Medlem
Tripportreats avatar
Problemet är att en flata vill ha en kvinna, tyvärr är män inte kvinnor. Det omvända gäller för bögar.

Tror du att sex enbart handlar om penetration?

Att du inte klarar av att se nyanser i människor betyder inte att de inte finns där, skillnaderna mellan en feminin bög och en kvinna är större än du tycks inse. Det är fascinerande hur oförstående en del personer är när det gäller andra människor, det får till och med min Asperger att verka rätt mild.
Citera
2016-12-24, 15:10
  #7
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Alltså finns ju bögar som är maskulina bögar osv. Typ läder och riktigt "hård" look.

Snarare din bild av homos som skiner igenom.

Grejen är ju att det inte går att se på utsidan som du försöker få fram typ.

fast om du läser vad jag skrev så sa jag tydligt att jag syftar på de med tydlig homosexualitet både till in och utsidan.

jag riktar detta främst till de stereotypiska homosarna
Citera
2016-12-24, 15:12
  #8
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
fast om du läser vad jag skrev så sa jag tydligt att jag syftar på de med tydlig homosexualitet både till in och utsidan.

jag riktar detta främst till de stereotypiska homosarna

Fast om du läser vad jag skrev så är det inte tydligt på utsidan ELLER på insidan för de flesta.

Du SER ju dom som ÄR tydliga på utsidan, alla andra SER du ju inte right?

Haha, du bör träffa några vanliga bögar och flator för att nyansera din bild.

Dom som skriker högst hörs mest, tänk på den!
__________________
Senast redigerad av Custom_made 2016-12-24 kl. 15:15.
Citera
2016-12-24, 15:15
  #9
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman

Flator tycker inte om män(de är maskulina), de tycker om kvinnor (de är feminina).

Bögar tycker inte om kvinnor (de är feminina), de tycker om män (de är maskulina).

Så borde inte då rent logiskt flator och bögar kunna dejta, eller bli tillsammans?


Jag gör antagandet att du är man och heterosexuell.

Borde du inte rent logiskt kunna dejta fjollbögar, de är ju feminina och du föredrar det feminina framför det maskulina.
Citera
2016-12-24, 15:16
  #10
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Problemet är att en flata vill ha en kvinna, tyvärr är män inte kvinnor. Det omvända gäller för bögar.

Tror du att sex enbart handlar om penetration?

Att du inte klarar av att se nyanser i människor betyder inte att de inte finns där, skillnaderna mellan en feminin bög och en kvinna är större än du tycks inse. Det är fascinerande hur oförstående en del personer är när det gäller andra människor, det får till och med min Asperger att verka rätt mild.

Ok, men vad exakt är det i en kvinna de vill ha? Jag säger ju till dig, en fjollig bög som är extremt nära både till utseendet och beteendet som en killig flata, borde inte vara så stor no-no för en flata eller hur?

En sån bög har ju allt en killig flata har, förutom ett "litet" plus, han har en kuk. Men hans värderingar, hans beteende, förståelse, utseende ALLT skiljer sig inte mycket från en killig flata.

Så vad exakt är anledningen till ditt påstående när du säger att en flata vill ha en kvinna. vad exakt är det som skiljer från fjolliga bögen ovan, och vad är det han inte har som hon har? Förklara.

Skulle det teoretiskt ändå inte funka om man hittade en fjollig bög som var extremt lik en killig flata? seriöst
Citera
2016-12-24, 15:16
  #11
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Jag gör antagandet att du är man och heterosexuell.

Borde du inte rent logiskt kunna dejta fjollbögar, de är ju feminina och du föredrar det feminina framför det maskulina.

läs par inlägg ovan. orkar inte upprepa
Citera
2016-12-24, 15:18
  #12
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
läs par inlägg ovan. orkar inte upprepa


Ok, men vad exakt är det i en kvinna du vill ha? Jag säger ju till dig, en fjollig bög som är extremt nära både till utseendet och beteendet som en tjej, borde inte vara så stor no-no för dig eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback