Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-24, 12:20
  #13
Medlem
Tack för bra förslag alla
Citera
2016-12-24, 12:36
  #14
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Detta! Vore sjukt nice att testa!!!!
Men hur går man isåfall tillväga liksom haha? Vanlig sömn vaknar man ju lätt från. Sömntabletter?

Hon går som sagt med på vad jag än vill så
Vet faktiskt inte, men som du säger så är ju vanlig sömn inte tillräckligt. Får väl googla lite.
Edit: Roofie?
__________________
Senast redigerad av Krusensnorre 2016-12-24 kl. 12:49.
Citera
2016-12-26, 08:49
  #15
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Detta! Vore sjukt nice att testa!!!!
Men hur går man isåfall tillväga liksom haha? Vanlig sömn vaknar man ju lätt från. Sömntabletter?

Hon går som sagt med på vad jag än vill så

Dum idé. Fördelen med en vaken tjej (även om hon ex skulle vara bunden) är att hennes kropp kan reagera rätt på de du gör.

Det kan göra enorm skada om hon är nedsövd och du ska försöka dig på diverse saker.
Citera
2016-12-26, 11:25
  #16
Medlem
rashatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Min tjej berättade ikväll att hon en kväll/natt i nästa vecka lovar att gå med på PRECIS vad jag vill i sexväg. Hon är seriös med det - hon vill att jag bestämmer det till 100%.

Jag fick lite panik, vad ska jag hitta på för galet? Jag är en person som gillar att testa saker och utmana normer/regler/tabun.

Har ni några förslag? Vad bör jag vilja få med henne på?

Alltså, är väl vad du vill? Inte vad alla andra i tråden vill ☺
Citera
2016-12-26, 11:31
  #17
Medlem
rashatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Nått jag alltid velat prova är att ha sex med en tjej som är nedsövd (självklart med hennes godkännande, INTE våldtäckt). Då kan man ju verkligen göra exakt vad man vill utan att behöva oroa sig för hennes reaktion. Vet dock inte om det är en sån bra ide att faktiskt utföra eller om det är bäst att låta det vara fantasi
Edit: Har en jävla massa andra förslag. Blumpkin, munging (då måste hon iofs dö först men), panda in the grotto, rusty trombone, Alabama hotpocket eller bara en trekant.

Min x fru älskade att bli sövd/drogad och så gjorde man vad man ville med henne,
En 7,5 stilnoct och en halva atarax och vänta några timmar, så är hon som en klubbad säl, finns inte en chans att hon vaknar ☺
Allt som oftast så bjöd jag in en bekant då som fick sätta på henne ensam, eller vi båda samtidigt,
Har tom hänt att jag har givit henne till 2 killar då som har gjort vad dom velat med henne,
Och det ända hon vet sen är när hon vaknar och märker pölen hon ligger i,
Hon blev vansinnigt kåt av det,
Sen poängen är att hon aldrig får veta vilka eller vad dom gjort utan bara utnyttjat henne när hon har varit drogad,
Märklig fetish av en kvinna,
Men rekommenderas varmt ☺
Citera
2016-12-26, 12:07
  #18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Min tjej berättade ikväll att hon en kväll/natt i nästa vecka lovar att gå med på PRECIS vad jag vill i sexväg. Hon är seriös med det - hon vill att jag bestämmer det till 100%.

Jag fick lite panik, vad ska jag hitta på för galet? Jag är en person som gillar att testa saker och utmana normer/regler/tabun.

Har ni några förslag? Vad bör jag vilja få med henne på?


Förslag: testa nåt som är nytt för dig, utmanar dina normer/tabun.
Citera
2016-12-26, 19:10
  #19
Medlem
Fista henne i röven! (såvida du inte redan gjort det tidigare) alternativt ha henne att lägga sig på rygg i sängen å dra upp knäna å sära på benen maximalt , sen tar du en leder piska å piskar hennes i det läget vidöppna fitta. Hmm... Pissa henne i ansiktet å i munnen å ha henne att svälja en del... Hmm... Svårt val blir det...
Citera
2016-12-29, 19:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Min tjej berättade ikväll att hon en kväll/natt i nästa vecka lovar att gå med på PRECIS vad jag vill i sexväg. Hon är seriös med det - hon vill att jag bestämmer det till 100%.

Jag fick lite panik, vad ska jag hitta på för galet? Jag är en person som gillar att testa saker och utmana normer/regler/tabun.

Har ni några förslag? Vad bör jag vilja få med henne på?


Vill gärna läsa om Vad du gjorde sen... Utförligt berättat!
Citera
2016-12-31, 22:36
  #21
Medlem
MissCalliopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rashataren
En 7,5 stilnoct och en halva atarax och vänta några timmar, så är hon som en klubbad säl, finns inte en chans att hon vaknar

Kunde lika gärna gett henne Stilnoct och bitsocker, men cool fetisch och upplevelse i övrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Förslag: testa nåt som är nytt för dig, utmanar dina normer/tabun.

This answer!

@TS: Varför fråga här? Du vet själv vad du egentligen vill göra men inte vågat få till innan.
Citera
2016-12-31, 22:39
  #22
Avstängd
Melange5738s avatar
Fånig tråd, det verkar som du inte själv vet vad du själv gillar ens. Börja med att klargöra vad hon gillar och inte, kan vara rätt viktigt vid implementationsstadiet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback