Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-24, 00:26
  #1
Medlem
Min tjej berättade ikväll att hon en kväll/natt i nästa vecka lovar att gå med på PRECIS vad jag vill i sexväg. Hon är seriös med det - hon vill att jag bestämmer det till 100%.

Jag fick lite panik, vad ska jag hitta på för galet? Jag är en person som gillar att testa saker och utmana normer/regler/tabun.

Har ni några förslag? Vad bör jag vilja få med henne på?
Citera
2016-12-24, 00:32
  #2
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Min tjej berättade ikväll att hon en kväll/natt i nästa vecka lovar att gå med på PRECIS vad jag vill i sexväg. Hon är seriös med det - hon vill att jag bestämmer det till 100%.

Jag fick lite panik, vad ska jag hitta på för galet? Jag är en person som gillar att testa saker och utmana normer/regler/tabun.

Har ni några förslag? Vad bör jag vilja få med henne på?
Nått jag alltid velat prova är att ha sex med en tjej som är nedsövd (självklart med hennes godkännande, INTE våldtäckt). Då kan man ju verkligen göra exakt vad man vill utan att behöva oroa sig för hennes reaktion. Vet dock inte om det är en sån bra ide att faktiskt utföra eller om det är bäst att låta det vara fantasi
Edit: Har en jävla massa andra förslag. Blumpkin, munging (då måste hon iofs dö först men), panda in the grotto, rusty trombone, Alabama hotpocket eller bara en trekant.
__________________
Senast redigerad av Krusensnorre 2016-12-24 kl. 00:42.
Citera
2016-12-24, 00:35
  #3
Avstängd
DRD4s avatar
Mjuka upp henne med lite Tyska filmer, sen serverar du en Cleveland Steamer, God Jul!
Citera
2016-12-24, 01:16
  #4
Medlem
UngeHerrProms avatar
Bajsa i munnen?
nä men fråga för att se om hon verkligen är seriös, annars något inte lika hårt
Citera
2016-12-24, 01:58
  #5
Medlem
Sperssons avatar
.
Jag hade överraskat med missionären.
Citera
2016-12-24, 02:23
  #6
Medlem
Sam.Boyds avatar
Vad är det för fel på att bjuda ut henne på bio. God middag och ge henne ett ordentligt förspel?
Citera
2016-12-24, 03:56
  #7
Medlem
ett smutsigt rimjob, samt ge henne rejält med stryk
Citera
2016-12-24, 08:00
  #8
Medlem
sex i en grotta
Citera
2016-12-24, 08:44
  #9
Medlem
Köp en läderpiska och kör lite hård BDSM
Citera
2016-12-24, 09:35
  #10
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Vad är det för fel på att bjuda ut henne på bio. God middag och ge henne ett ordentligt förspel?
För att det kan man göra alla andra dagar
Citera
2016-12-24, 11:18
  #11
Medlem
Maxwellanders avatar
Trekant hade jag valt alla dagar i veckan.
Citera
2016-12-24, 12:20
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Nått jag alltid velat prova är att ha sex med en tjej som är nedsövd (självklart med hennes godkännande, INTE våldtäckt). Då kan man ju verkligen göra exakt vad man vill utan att behöva oroa sig för hennes reaktion. Vet dock inte om det är en sån bra ide att faktiskt utföra eller om det är bäst att låta det vara fantasi
Edit: Har en jävla massa andra förslag. Blumpkin, munging (då måste hon iofs dö först men), panda in the grotto, rusty trombone, Alabama hotpocket eller bara en trekant.
Detta! Vore sjukt nice att testa!!!!
Men hur går man isåfall tillväga liksom haha? Vanlig sömn vaknar man ju lätt från. Sömntabletter?

Hon går som sagt med på vad jag än vill så
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback