Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-23, 13:10
  #1
Medlem
Tja,

Alltså har haft alltid den problemet med att genomföra köp i ps. Jag köpte igår natt watch dogs 2. Allt gick perfekt. Nu är DS3 på rea så skulle köpa den med men det gick inte försökte med idiot taktiken typ 10 ggr. men ne säger att jag måste kolla på transaktionskonton, ibland säger den du har angett fel kort osv. Jag köper alltid i från paypal och överförde pengar och har pengar i kontot. Men nä ps vägrar. JAg ringde till supporten och han frågade mig om födelsedagsdatumet och jag är så dum så när jag skapade kontot var jag minderårig så jag gav något helt random och jag kan inte så han sa att han inte kunde hjälpa mig... Jag har haft ett sånt problem förr och ringde då till den brittiska supporten snubben där hjälpte mig vänlig och sa inga problem ställde frågot om köpet och sånt där och han sa inget men nä den svenska supporten ska vara lite bitchiga.. MEn har nu 2 frågor måste jag vänta 48 timmar eller finns det någon väg att ta så jag kan köpa eller vad är problemet? Andra frågan blir less att support inte hjälper mig hur kan jag ändra på födelsedagsdatumet. Finns det någon flashbackare som jobbar på Playstation som kan hjälpa mig. JAg kan bevisa att kontot är mitt genom alla transaktionerna och mejlet.

Hoppas att ni kan hjälpa mig mina flashback-vänner
__________________
Senast redigerad av svtr 2016-12-23 kl. 13:15.
Citera
2016-12-23, 13:26
  #2
Medlem
Armadass avatar
Vad har du för bank?
Logga in på din internetbank och ändra så du tillåter alla internetköp i 60 min.
Måste själv göra detta (Nordea) varje gång jag ska köpa nått via ps store.
Gokväll.
Citera
2016-12-23, 13:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadas
Vad har du för bank?
Logga in på din internetbank och ändra så du tillåter alla internetköp i 60 min.
Måste själv göra detta (Nordea) varje gång jag ska köpa nått via ps store.
Gokväll.

Hej,

Jag har SEB och liksom jag kollade och det är grönt där. Jag lägger ju pengar på paypal så att den går direkt från kontot där så den inte krånglar med någon bank. Men ja jag vet inte liksom allt ser bra ut. Tror att felet ligger hos ps själv.
Citera
2016-12-23, 19:18
  #4
Medlem
Armadass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svtr
Hej,

Jag har SEB och liksom jag kollade och det är grönt där. Jag lägger ju pengar på paypal så att den går direkt från kontot där så den inte krånglar med någon bank. Men ja jag vet inte liksom allt ser bra ut. Tror att felet ligger hos ps själv.

Det är mycket möjligt. Jag fick samma problem då jag skulle köpa ett spel på rea också. Men som sagt, de löste sig då jag gjorde kortet öppet för alla internetköp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback