Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-21, 17:17
  #1
Medlem
"Mitt konto används av flera användare."
Är det möjligt på flashback tex?

Det skulle ju i så fall innebära att man ej behöver vara ansvarig för inlägg även om man "outas"?
Rent principiellt, vad gäller?

Mvh
C
__________________
Senast redigerad av chicksdigit 2016-12-21 kl. 17:20.
Citera
2016-12-21, 17:22
  #2
Moderator
najass avatar
Vad gäller Flashback så blir så klart kontot avstängt vid regelbrott. Vem som sitter bakom skiter vi ju i.

Sen vet jag inte vad du menar med outas. Menar du att ditt/ert konto blir outat (IRL-person kopplat till det) eller att kontot skulle outa andra?

Vid det förra händer ju ingenting (mer än att den som outade ditt konto blir avstängd) men vid det senare blir ditt/ert konto avstängt.
Citera
2016-12-21, 18:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Vad gäller Flashback så blir så klart kontot avstängt vid regelbrott. Vem som sitter bakom skiter vi ju i.

Sen vet jag inte vad du menar med outas. Menar du att ditt/ert konto blir outat (IRL-person kopplat till det) eller att kontot skulle outa andra?

Vid det förra händer ju ingenting (mer än att den som outade ditt konto blir avstängd) men vid det senare blir ditt/ert konto avstängt.

Tackar.
Tänker generellt;
Att om man utger sig för att vara flera användare till ett konto så kan ingen specifik person bindas till kontot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback