Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-20, 19:29
  #1
Medlem
Hallå!

Jag har tittat runt och hittar inga svartklubbsevent på nyår. Någon som har tips på bra svartfest i Göteborg? Kul med techno men är en allätare. Länk till fb-event?

Kramar
Citera
2017-03-28, 12:02
  #2
Medlem
HepatitBerits avatar
Följer denna tråden, tror jag allt. Jag och gubben var på stamp för första gången på flera år, nu i helgen. Vi bemöttes av garderobstvång och alkoholförbud. Verkar som hipstereran och gröna vågen har förpestat dagens stamp. Inte ens en jävla öl kunde man få snutta på. För vadå? 1040 kr för två jävla biljetter.

Kan det vara så att svartstampen har dött ut? Badboll är dött det också så var får man tag på lite info och "vägbeskrivning"? :-)
Citera
2017-05-23, 17:50
  #3
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepatitBerit
Följer denna tråden, tror jag allt. Jag och gubben var på stamp för första gången på flera år, nu i helgen. Vi bemöttes av garderobstvång och alkoholförbud. Verkar som hipstereran och gröna vågen har förpestat dagens stamp. Inte ens en jävla öl kunde man få snutta på. För vadå? 1040 kr för två jävla biljetter.

När rave kom till Sverige på 90 talet såg alla ner på folk som drack. Jag blev chockad när jag skulle på stamp för ett par år sen och alla drack dom sålde till och med pilsner på festen. Fel sorts folk helt enkel. På vissa ställen sätter dom högt inträde för att få folk som dricker att dra någon annan stans.

XTC och trippar tar man på rave och klubbar! Gå på krogen om du vill dricka öl.
Citera
2017-05-23, 20:05
  #4
Medlem
Ergolins avatar
Kikade lite snabbt på facebook och hittade några evenemang vet inte om ni mer inbitna ravers kvalificerar dessa som stamp eller inte :P

Trance With Us - Open Air Premiär!

Electro Circus Massacre - OPEN AIR

Mystical Vibes Project | Merkurius

Genesis Ambient Project at Skansen Kronan

Finns det intresse kan jag nog dela med mig av några mailinbjudningslistor också, men som sagt vet inte om dessa kvalar som "stamp" eller ej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback