Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-02-16, 20:48
  #97
Medlem
Roxanas avatar
Något som kan spela in teknikmässigt är huruvida man som tjej har fotsulorna mot sängen eller bara sitter på knä över killen.
Citera
2017-02-17, 03:46
  #98
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Herregud vilken tråd.

Den här ridtekniken (rittekniken) är ju nåt utöver det vanliga och innebär mer hardcore-skills än dessa som kör på bara som man tror det ska vara och utefter hur porrindustrin framställer det hela.

Pinsamt att läsa all okunskap inom det hela och att det skulle kallas oskick o s v.. hahaha, ni ligger långt efter i sänghalmen kan jag lova!
Citera
2017-02-23, 19:36
  #99
Avstängd
oskönt?! fett skönt!
Citera
2017-03-08, 14:13
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Skönt när min kvinna gnider sin klitoris mot ollonet!
Bättre än att bara glida upp och ner.

Jo, fast tror tråden handlar med om när kuken är inne i tjejen. Det är inte så värst skönt.
Citera
2017-03-08, 17:46
  #101
Medlem
Hermann666s avatar
Jag vet att många tjejer har lättare att komma om de pressar sig med blygdbenet mot killen. Jag var med om att en tjej grindade sig så hårt mot mig att kuken svullnade upp och jag fick en blödning innanför huden. Kuken var helt blå och röd. Annars är det väl ett ok sätt att rida men det är skönare för tjejen än för killen.

Helst vill jag ta kommandot och hålla tjejen om höfterna och vara den som styr takten och så att säga knulla henne snarare än att hon rider mig.

Det är även skönt när tjejen står på huk och för fittan upp och ner över kuken i snabb takt. Detta är dock en av de farligaste ställningarna om tjejen gör det hårt och i snabb takt. Om kuken kommer snett när hon är på väg ner kan svällkropparna i kuken skadas så man får se upp med detta.
Citera
2017-03-09, 10:31
  #102
Medlem
Kanske vad hon tycker är skönast, eller lathet
Citera
2017-03-25, 18:26
  #103
Avstängd
aa det är något konstligt fenomen som brudar gillar att göra, personligen så tycker jag det är helt okej men gud vad alla tjejer gör det.
Citera
2020-01-25, 08:20
  #104
Avstängd
Jag vet att det är en bump!

Gnidisar är något av det sämsta man kan möta i sänghalmen. Själv får jag ont i magen av den här tekniken. Ingen aning om varför men det gör iaf ont och inget känner man på kuken heller.
När en tjej börjar med det här så glider ögonen runt i rummet och letar efter en fjärrkontroll eller en tidning/bok som man kan läsa under tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Herregud vilken tråd.

Den här ridtekniken (rittekniken) är ju nåt utöver det vanliga och innebär mer hardcore-skills än dessa som kör på bara som man tror det ska vara och utefter hur porrindustrin framställer det hela.

Pinsamt att läsa all okunskap inom det hela och att det skulle kallas oskick o s v.. hahaha, ni ligger långt efter i sänghalmen kan jag lova!


Så tekniker som inte känns är bra tekniker? Vet du vad som händer om en kuk inte får stimulans? Det blev helt enkelt inget mer sex då. (iaf inte penetrations sex)
__________________
Senast redigerad av Kratatch 2020-01-25 kl. 08:26.
Citera
2020-01-25, 08:26
  #105
Medlem
Skönt för tjejen. Tro fan de hellre ligger med gubbar.
Citera
2020-01-26, 00:49
  #106
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Har nog också varit med om sådan ridning. Tjejerna har väl kollat för lite på porrfilm (och bra är kanske det).
Citera
2020-01-26, 11:49
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Har nog också varit med om sådan ridning. Tjejerna har väl kollat för lite på porrfilm (och bra är kanske det).

Har inget problem med detta. Kan bero på vilken vinkel det är. Min partner blir plaskvåt så det stänker. Älskar annars Doggy men Reverse Cowboy är riktigt skönt
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback