Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-12-21, 23:21
  #25
Medlem
Knarkads avatar
Sen kan man ju kolla på film på nanon också om man vill. Bara att slänga in Linux på den.

http://video.google.com/videoplay?do...67646937874348 <- Där har vi en grabb som har spelat in medans han kollar på film genon Nanon.
Citera
2005-12-22, 00:42
  #26
Medlem
Köp en ipod 30 gig

Jag tänkte först köpa nanon men ändra mig till vanliga ipoden och det är det bästa valet jag gjort inom teknik på länge... ipoden är inte otymplig någon stans, mer minne, kan visa video och smaken e som baken men jag tycker den är snyggare, mer propirtionerlig (stavning) jaja.. Enda som talar mot ipod, men det gäller alla deras produkter, är att de är extremt lättrepade.

edit: ganska dålig batteritid om man kollar på film, iaf på min 30 gigs version
Citera
2005-12-22, 01:28
  #27
Medlem
BigFatCones avatar
om jag skulle ge mig ut på jakt efter en mp3-spelare, inte en mp3, en mp3 är en fil kodad i mpeg audio layer 3 - inget annat, så skulle jag hålla mig långt bort från en ipod som gör nåt annat än att spela mp3r.. menar ni på fullaste allvar att ni skulle sitta med en ganska tung sak framför ansiktet i två timmar och glo på en film? dessutom är ljudet rätt trist i en ipod - schyssta lurar eller inte.. en 20 GB ipod väger ju för satan nästan 190 gram, orka släpa runt på det..

tro inte att jag har nåt direkt hat eller nåt mot apple, jag gillar deras hårdvara och mjukvara men jag tror att ipoden har spelat ut sin roll.. flashminnen blir större och större och kom igen nu - vi är folk i farten de flesta av oss, vi vill kunna byta låtar i mp3-spelaren fort och ofta, utan några som helst tredjepartsprogram, inte sant?

men men.. för alldel, låt gärna form gå före funktion men gärna när formen är den huvudsakliga funktionen..
Citera
2005-12-22, 07:45
  #28
Medlem
Gaffes avatar
Verkar bli nått strul med betalningen nu I mailet står det att jag ska betala med post-giro men lite längre ner står det att jag ska betala med bank-giro.

"Betalningsform: Post-Giro " "Betalningsmottagare: Stichting Trusted Third Party BibitReferensnumret xxxxxxxxxxx måste anges vid betalningen.
Observera att detta är endast ett bankgirokonto - dvs inget postgirokonto."

Någon som vet nått?? måste man betala i för väg eller gör dom som alla andra affärer att man betlar när man hämtar ut paketet?
Citera
2005-12-22, 07:58
  #29
Medlem
killuminatis avatar
Du måste betala i förväg.
Citera
2006-01-27, 01:13
  #30
Medlem
Kräkchocks avatar
Ha! Jag visste det!
Citera
2006-02-08, 16:22
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kräkchock
Var det inte så att anledningen till att ipod blev så populär var, bortset från en massiv prkampanj, att de kunde hålla så mycket mer än någon annan spelare på marknaden. E de bara ipod som har så mycket minne eller är det så att ipodarna som inte har en disk är på väg att konkureras ut av flashspelare, inklusive nano?
Kan man inte lika gärna köpa vilken mp3spelare som helst i stället för nano?
Eller är det hjulet som är nyckeln till alltihopa...

Anledningen är helt enkelt att Steve Jobs har ollat alla existerande exemplar av Ipod...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback