Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-18, 17:15
  #1
Avstängd
Alla ni med en 40+käring känner väl igen er?
Ni har en skata som bästföredatumet gått ut på men som sitter och trånar efter Ernst i soffan. Det är Ernsts sill, Ernsts korv, Ernsts godis, Ernsts jävla gunga osv. I dag kom dock droppen som fick bägaren att rinna över när hon helt ogenerat börjar berömma Ernsts maskulina stora händer. Detta gör att det svartnar för ögonen på mig och jag hör mig själv säga att hon bara kan drömma om att han ska fingerpulla hennes äckliga fitta. Tyst blev hon iaf. Sen packade hon väskorna och drog. Nu pratar hon om skilsmässa...
Hur många förhållanden har Ernst förstört?
Gjorde jag rätt som stod på mig?
Vad tycker ni om Ernst?
Citera
2016-12-18, 17:18
  #2
Medlem
empoisonnes avatar
Jag tycker att Ernst är helt fantastisk. En grann, huslig och händig karl. Estetiskt lagd dessutom. What's not to like?
Citera
2016-12-18, 17:22
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tycker att Ernst är helt fantastisk. En grann, huslig och händig karl. Estetiskt lagd dessutom. What's not to like?

Inget. Så länge du håller dina äckliga åsikter för dig själv.
Jag sitter inte och berömmer kvinnors utseende i tvsoffan.
Citera
2016-12-18, 17:22
  #4
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tycker att Ernst är helt fantastisk. En grann, huslig och händig karl. Estetiskt lagd dessutom. What's not to like?

Vad sägs om.det faktum att du föredrar honom före mig? Jag har inget tv-program där jag kan visa mina skills men jag kan jag med!
Citera
2016-12-18, 17:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuddesoffa
Alla ni med en 40+käring känner väl igen er?
Ni har en skata som bästföredatumet gått ut på men som sitter och trånar efter Ernst i soffan. Det är Ernsts sill, Ernsts korv, Ernsts godis, Ernsts jävla gunga osv. I dag kom dock droppen som fick bägaren att rinna över när hon helt ogenerat börjar berömma Ernsts maskulina stora händer. Detta gör att det svartnar för ögonen på mig och jag hör mig själv säga att hon bara kan drömma om att han ska fingerpulla hennes äckliga fitta. Tyst blev hon iaf. Sen packade hon väskorna och drog. Nu pratar hon om skilsmässa...
Hur många förhållanden har Ernst förstört?
Gjorde jag rätt som stod på mig?
Vad tycker ni om Ernst?

Sluta titta HTBQ och kommunist TV så behöver du inte skylla på att någon annan förstört ditt understimulerade liv.
Citera
2016-12-18, 17:27
  #6
Medlem
vitapumpss avatar
Jag tycker Ernst är helt gudomlig. Han är en verklig inspiratör på mat, bakning ,pyssel och gud vet vad. Han kan precis allt.
Citera
2016-12-18, 17:29
  #7
Medlem
OnsdagsFyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddesoffa
Alla ni med en 40+käring känner väl igen er?
Ni har en skata som bästföredatumet gått ut på men som sitter och trånar efter Ernst i soffan. Det är Ernsts sill, Ernsts korv, Ernsts godis, Ernsts jävla gunga osv. I dag kom dock droppen som fick bägaren att rinna över när hon helt ogenerat börjar berömma Ernsts maskulina stora händer. Detta gör att det svartnar för ögonen på mig och jag hör mig själv säga att hon bara kan drömma om att han ska fingerpulla hennes äckliga fitta. Tyst blev hon iaf. Sen packade hon väskorna och drog. Nu pratar hon om skilsmässa...
Hur många förhållanden har Ernst förstört?
Gjorde jag rätt som stod på mig?
Vad tycker ni om Ernst?

Hahaha, ja va säger man? Det är klart det är Ernst fel. Ring tvombudsmannen med en gång.
Sånt får dom faan ta ansvar för. Du borde få minst avdrag på tv-licensen dom dagar frugan e borta tycker man.
Citera
2016-12-18, 17:30
  #8
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tycker att Ernst är helt fantastisk. En grann, huslig och händig karl. Estetiskt lagd dessutom. What's not to like?
Han är rent utav otäck, den fan!
Citera
2016-12-18, 17:33
  #9
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddesoffa
Och VAD FAN har detta med mitt inlägg att göra. Din iqbefriade jävla fittkossa.

Du frågade ju vad folk tycker om Ernst.
Ernst är fin men han snor min thunder kan jag känna ibland.
He makes me wanna be a better man.
Citera
2016-12-18, 17:34
  #10
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnsdagsFyllo
Hahaha, ja va säger man? Det är klart det är Ernst fel. Ring tvombudsmannen med en gång.
Sånt får dom faan ta ansvar för. Du borde få minst avdrag på tv-licensen dom dagar frugan e borta tycker man.
Nä det är ju inte kommersiell tv man betalar licens för.

Jag har personligen lite svårt för Ernst program då de ger mig ångest. Hur han är som person vet jag inte.

Tror det är kvinnor 55 och upp som gillar Ernst.
Citera
2016-12-18, 17:35
  #11
Medlem
Jag skulle säga att Ernst har räddat ditt liv. Nu slipper du sitta brevid en äcklig människa som öppet trånar efter andra.

Likadan bra att avsluta nu innan hon knullar med andra.
Citera
2016-12-18, 17:35
  #12
Medlem
PlainJanes avatar
Jag kanske inte gillar Ernst så hemskt mycket, mest för att han är så himla händig och gör sken av att kunna precis allt. Jag är rätt nollställd i fråga om honom.
Men om din fru (blivande ex?) gillar honom är det inte så mycket att göra. Du gillar säkert en del som inte hon tycker om.
Det kan ju vara smart att inte uttrycka sig som du gjorde, det bådar inte gott för ert äktenskap. Om du nu inte är ett troll.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback