Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-18, 10:56
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle24116428.ab

Tafsa inte på den vite mannens bensinbil – där går gränsen

Heter den nya artikeln som är en känga mot SD men skrivet av rasistisk språk av den nya Jan Helin.

Att rasism mot vita och manshat är vanligt i Aftonbladet känner dom flesta till med lite koll.

Hur ska man få rasismen som riktar sig mot vita och hatet mot män?

När vissa tidningar lägger all sin fokus på att sprida denna typ av hat.
Citera
2016-12-18, 11:08
  #2
Medlem
Hur började förlöjligandet av medelålders, vit man och varför?
Citera
2016-12-18, 11:12
  #3
Avstängd
olasvenssons avatar
Jag har sett mörka kvinnor som också kör bil.

Hatet gör vita män starkare och förhoppningsvis hjälper vita män andra vita män i större utsträckning på grund av "hotet" från vänstern.

Vänstern har alltid velat ha en syndabockar och just nu är det vita män som ska synda, för var det rika människor.
Citera
2016-12-18, 11:13
  #4
Medlem
Wounderingtwos avatar
Chockerande att någon ens läser Mellins kolumn. Har hon någonsin haft något vettigt att säga? Liksom Cantwell är det bara skitsnack taget ur tomma luften för att vinna "viktighetspoäng" och få en klapp på axeln. Alla som har någon form av sunt förnuft vet ju att skribenter varken kan eller får skriva något som följer denna röda tråd, om de mot all förmodan ändå gör detta så får de sparken och blir svartmålade (Birro är ett exempel).

Det enda vi kan göra är att inte ge Mellin några sidvisningar.
Citera
2016-12-18, 11:14
  #5
Medlem
Varför läser ni aftonhoran överhuvudtaget?
Börja med att bojkotta skiten så kommer den troligen att försvinna.
Citera
2016-12-18, 11:16
  #6
Medlem
Wounderingtwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Varför läser ni aftonhoran överhuvudtaget?
Börja med att bojkotta skiten så kommer den troligen att försvinna.

Exakt så..
Citera
2016-12-18, 11:23
  #7
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Varför läser ni aftonhoran överhuvudtaget?
Börja med att bojkotta skiten så kommer den troligen att försvinna.
Exakt. Låt tanten självdö. Och varför länka dit utan att unvisa? Hål i huvudet.
Citera
2016-12-18, 11:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle24116428.ab

Tafsa inte på den vite mannens bensinbil – där går gränsen

Heter den nya artikeln som är en känga mot SD men skrivet av rasistisk språk av den nya Jan Helin.

Att rasism mot vita och manshat är vanligt i Aftonbladet känner dom flesta till med lite koll.

Hur ska man få rasismen som riktar sig mot vita och hatet mot män?

När vissa tidningar lägger all sin fokus på att sprida denna typ av hat.

Inte ens inavlade patrask läser den skittidningen. Genom att sprida deras lögner och "nyheter" som skrivits ihop av luder som särat på benen för att få ett jobb så bidrar man till deras annons och trafikintäkter. Man ska låta en sådan skittidning självdö.
Citera
2016-12-18, 11:25
  #9
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Varför läser ni aftonhoran överhuvudtaget?
Börja med att bojkotta skiten så kommer den troligen att försvinna.

Så är det!

Minns för 20 år sedan! Oj vad jag älskade Aftonbladet då, med söndagsbilagan och sportbilagan på söndagar kunde man vara uppslukad ett par timmar!

Andra tider nu! Lena Melin, haha, vilken unken rubrik, vilken parodi hon är på sig själv!

Som någon sa, nu håller vi ihop, fan vad jag stöttar mina gelikar, vita HÄRLIGA män!
Citera
2016-12-18, 11:33
  #10
Medlem
bithaxs avatar
Det är ganska onödigt att tafsa på bensinbilar i sverige eftersom den svenska trafiken utgör en mycket liten del (någon procent) av de totala utsläppen av växthusgaser i världen.

Värre är i så fall Kinesiska och Tyska kolkraftverk.

De Kinesiska kolkraftverken bidrar med en energi som går åt när de tillverkar alla prylar vi köper. De Tyska försörjer oss med el när våra kärnkraftverk (som börjar bli till åren komna) inte räcker till eller när vattenmagasinen tar slut osv.

Det är en realitet. Börja ta tag i det i stället jävla miljöfjantar i stället för att tafsa på min varsamt underhållna BMW E36 från 1998.

Hade jag köpt en ny bil hade tillverkningen släppt ut mer koldioxid än den här bilen kommer att göra under resten av sin livstid!
__________________
Senast redigerad av bithax 2016-12-18 kl. 11:36.
Citera
2016-12-18, 11:42
  #11
Medlem
Hur orkar du ens bry dig och starta en tråd om denna meningslösa person?
Citera
2016-12-18, 11:52
  #12
Medlem
Har inte läst den aktuella artikeln, jag får allergiska utslag av Mellin nämligen.

men det fanns en tid när Aftonbladet inte var en extrem hat-tidning, den var iofs uttalad socialdemokratisk, men det vägdes upp av Expressen som hade en tydlig högerinriktning - Dessa två tidningar "slogs" mot varann.................men främst, de var en nagel i ögat på politikerna.

Idag är de inte journalister längre, de borde skämmas - Och jag tror faktiskt att väldigt många gör det....

jag tycker faktiskt riktigt synd om de som jobbar med Mellin, som blir matade med hennes extrema åsikter, som inte har något handlingsutrymme kvar, som inte får skriva något som kan sätta Löfvén i dålig dager.

Det enda som är tillåtet är hatet mot SD och hatet mot oss som betalar skatt och sköter oss.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback