Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-12, 12:56
  #85
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zipziz
Hur menar du? Du msåte självklart köpa spelet för att kunna spela.
Ja, men vilket spel?
Citera
2017-01-12, 13:01
  #86
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Ja, men vilket spel?

Modern warfare remastered säljs bara bundlat med Infinite Warfare, så för att kunna spela COD4 remastered så måste man tyvärr köpa den andra skiten.

Går ju förstås att vänta och se om de släpper en standalone version, men enligt tidigare uttalanden så ska dom inte göra det. Activision har ju dock hunnit ändra sig med dylika saker förr

Skitkul på remastered nu på sistone, det märks helt klart att christmas noobsen gjort sitt intåg. Min K/D har nog höjtst med typ .2 bara under senaste veckorna, och då har jag ändå en hel del timmar loggade redan så att höja på den går inte speciellt snabbt
Citera
2017-01-12, 13:07
  #87
Medlem
plusforwards avatar
Fungerar bunnyhop lika bra som i COD4 nu när fps cap är fast på 90?

//cod4-guden
Citera
2017-01-14, 16:12
  #88
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Kan man spela det här utan att köpa det nya COD-spelet?
MWR är en del av det nya CoD. Men om du syftar på IW som det "nya COD-spelet" så är svaret nej. Man kan bara köpa IW som ett solospel. Vill man ha MWR så måste man köpa IW.
Citat:
Ursprungligen postat av Zipziz
Gillar spelet otroligt mycket, man lever det gamla nostalgier men något jag stör mig på är hur spelet är obalanserat när man hamnar i två lag. Ena laget kan vara super skit medans det andra lager är superb.

Har något hunnit levla än då?
Vad menar du?
Citera
2017-01-18, 20:05
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
MWR är en del av det nya CoD. Men om du syftar på IW som det "nya COD-spelet" så är svaret nej. Man kan bara köpa IW som ett solospel. Vill man ha MWR så måste man köpa IW.

Vad menar du?


Man kan prestiga på spelet.
Citera
2017-01-18, 20:06
  #90
Medlem
Även MW2 tänker dom kanske göra en remake på.
Citera
2017-01-26, 03:33
  #91
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zipziz
Man kan prestiga på spelet.
Det kan man i alla cod, utom de allra äldsta.
Citera
2017-01-30, 20:47
  #92
Medlem
Varför laggar det så jävla mycket, annan som har problemet eller är jag den enda som upplever det?
Citera
2017-01-30, 22:40
  #93
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Fy fan vilket skit spelet är, det känns som man kommer från jobbet på "Ministry of silly walks" såsom gubben studsar rundor när man rör sig. Dessutom fastnar man i minsta lilla hörna.

Är bortskämd med Battlefield....
Citera
2017-03-12, 11:05
  #94
Medlem
Snipingen är så löjligt OP i detta spel. Man kan fan inte ens röra sig i grund war. Givetvis ska de göra det ännu enklare nu genom att sätta sensitivity i båda riktningar i spelet. Löjligt.
Citera
2017-07-07, 23:38
  #95
Medlem
chimpsky666s avatar
COD 4 Remastered säljs numer separat, dock endast på PS4 digitalt för 399 kr (än så länge?). Är det någon som vet om det kommer att säljas i Sverige som fysisk kopia (skiva) i affärer? Kan vara efterbliven och missat något...
Citera
2017-11-16, 10:09
  #96
Medlem
dovAkins avatar
Funtar på köpa till xbox, hur är spelarbasen? Lätt att hitta games?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback