Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2017-11-16, 13:24
  #97
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Funtar på köpa till xbox, hur är spelarbasen? Lätt att hitta games?
Nu spelar jag förvisso på PS4 men det ska nog inte vara några problem. Om det inte är CTF du är ute efter då.
Citera
2017-12-08, 10:21
  #98
Medlem
Bilfans avatar
Kanske någon som redan nämnt det, men går nu att köpa MWR som standalone.
280kr på PSN just nu om man har plus. Fantastiskt kul spel, tårdrypande nostalgi. Tyvärr har dem lagt till lootcrates och lite annan skit.
Citera
2017-12-30, 16:54
  #99
Avstängd
Det är ej många som kör det online till PC va? Om jag skaffar det nu kmr det ens vara över 150 spelare?
Citera
2019-03-07, 19:52
  #100
Medlem
who-s avatar
Denna är gratis på PS store.
Citera
2019-03-12, 12:25
  #101
Medlem
CommonSenses avatar
Som sagt gratis på psstore, drog hem det och kört på ganska bra. Inte lirat det innan men det känns lite som BO2 fast sämre. Det funkar tills dom släpper BO2 till ps4
Citera
2019-03-12, 12:34
  #102
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Som sagt gratis på psstore, drog hem det och kört på ganska bra. Inte lirat det innan men det känns lite som BO2 fast sämre. Det funkar tills dom släpper BO2 till ps4
Snarare tvärtom. BO2 som känns som MW fast sämre Men förstår, att för dig blir det tvärtom då du spelat BO2 först. Sen har ju detta spel några år på nacken så att säga. Fan vet när detta spel kom ut. Måste varit 06-07 någon gång. Good times. Vet inte om spelet har åldrats dåligt eller om det är jag som kanske tröttnat på COD. Lite både och tror jag. Har inte spelat COD sen, ja sen när? MW2 kanske? Kanske någon senare del. Men ja tröttnade på spelen tillslut. Och är rent allmänt ganska trött på FPS spel. Sen tycker jag inte uppgraderingen är speciellt märkvärd. Men kanske jag som har dåligt minne. Fick kämpa mig igenom kampanjen. Glömt bort hur jobbigt veteran var. Fiender spawnar från ingenstans. Sen grenade galore. Men kommer ihåg att world at war var ännu värre med det. Har inte spelat så mycket MP men gillar inte lootboxes som dem infört. Hade varit bättre om dem använt originalet i MP delen. Gillar inte de nya förändringarna man gjort.

Men visst helt ok gratislir för en 4 dagar som det tog att klara platinum på spelet. Men inte som bioshock, AC creed eller andra remasters som jag tycker var värda att köpa. Detta duger bara för gratis enligt mig.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback