Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-18, 15:36
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuokkonen
Men enligt "experten" var det helt klart att Roponen ska till VM-stafett
Annars skulle jag bara skratta men tyvärr är han också Heikkinens tränare så vi vet redan att han knappast kommer att lyckas i VM.
Kollar du på MTV? Sa han nåt idag också om Roponens VM plats?
2016-12-18, 15:38
  #278
Medlem
Mononen-Roponen 1-0
2016-12-18, 15:39
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Kollar du på MTV? Sa han nåt idag också om Roponens VM plats?

Nej, det gör jag inte. Jag vet ej om han sade något nytt idag, men som du redan läste så skrev Mertaranta det (pga T. Roponen).
2016-12-18, 15:42
  #280
Medlem
99 ggr av 100 är man inte på pallen när man startar och avslutar en stafett dåligt men vi lyckades. Fast underbetyg till övriga länder såklart.
2016-12-18, 15:44
  #281
Medlem
Shut up donnies avatar
Roponen är verkligen inte flashback-finnarnas favorittjej. År efter år samma klagosång så länge jag läst här, vilket är lääänge.
2016-12-18, 15:55
  #282
Medlem
Bra att bli 3a var väl de man kunde hoppas på innan Wiken svag första men var rätt väntat men tappar ändå bara ca 10 sek på Finland o Tyskland... och 18 på Ryssland var väl de man kunnat tro på förhand,, Nilsson bra som väntat.. Rydan även hon bra och Dyvik bra gör de hon ska
2016-12-18, 15:59
  #283
Medlem
Stefan4s avatar
Tänkbart Stafettlag på VM:

1. Haag/Ida
2. Stina
3. Rydqvist/Ebba
4. Kalla

Stina och Kalla är givna i laget, om inte på just de sträckorna.
Har jag glömt någon som kan ta en plats i laget?
2016-12-18, 16:03
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Tänkbart Stafettlag på VM:

1. Haag/Ida
2. Stina
3. Rydqvist/Ebba
4. Kalla

Stina och Kalla är givna i laget, om inte på just de sträckorna.
Har jag glömt någon som kan ta en plats i laget?
Falk?
2016-12-18, 16:27
  #285
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Bra att bli 3a var väl de man kunde hoppas på innan Wiken svag första men var rätt väntat men tappar ändå bara ca 10 sek på Finland o Tyskland... och 18 på Ryssland var väl de man kunnat tro på förhand,, Nilsson bra som väntat.. Rydan även hon bra och Dyvik bra gör de hon ska

Lite kul faktiskt att du alltid försöker hitta ljuset i Wikens åkning hur uselt hon än kör

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Tänkbart Stafettlag på VM:

1. Haag/Ida
2. Stina
3. Rydqvist/Ebba
4. Kalla

Stina och Kalla är givna i laget, om inte på just de sträckorna.
Har jag glömt någon som kan ta en plats i laget?

Tänkbart absolut, fast är det önskvärt? Hoppas mycket på Ida framåt VM så vi har en stabil starttjej att luta oss mot.

Roponen slog Haga. Ett steg närmare VM-stafettlaget. Fast blev oas slagen av Dahria Beatty
__________________
Senast redigerad av rainbowia 2016-12-18 kl. 16:31.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback