Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-17, 00:38
  #13
Medlem
opuspocuss avatar
Nike med bla sina dri-fit-tröjor med bomull/syntetblandning är svåröverträffade tycker jag, de har ju fräcka samarbeten också, Undercover/Gykusou because Japanskt, Acronym m.m..

Adidas har en del bra, Y-3 är lite futiristiskt oldschool och så, Palace/Adidas för skön Brittisk-Tysk känsla, Yeezy Boost är väldigt trevliga som träningsskor.

Fila, klassiskt 90-taligt märke med bästa loggan, bra samarbete m Gosha Rubchinskiy nu.
__________________
Senast redigerad av opuspocus 2016-12-17 kl. 00:41.
Citera
2016-12-20, 16:09
  #14
Medlem
DonLatinos avatar
Nu snackar vi träningskläder och inga jävla street-wear märken. Töntar.

Som någon nämnde är UA ett perfekt alternativ. Nike och Adidas träningskläder också. Gymshark har jag lite prylar från! Du borde ta en titt där.

Mvh
Citera
2018-06-09, 13:29
  #15
Medlem
MartinStLouiss avatar
Hur är det med underställ? Tänker främst träningströja (t-shirt) och träningsshorts (kalsonger).
Citera
2018-06-10, 12:32
  #16
Medlem
lakritcs avatar
Handlar alltid Craft. Är nog bra både för kvinnor och män.
Citera
2018-06-10, 13:25
  #17
Medlem
generalconcretes avatar
Effektiviseras din träning markant beroende på märket av dina träningskläder?
Citera
2018-07-05, 19:13
  #18
Medlem
brianmolkos avatar
2XU, Northern spirit, sen är väl annat inte så noga
du får mer att välja på som vanligt
Citera
2018-07-19, 08:12
  #19
Medlem
smoerreboms avatar
Jag brukar mest köpa billigt på rea pga att det är en förbrukningsvara som lätt kan gå sönder vid träning. Det märke som jag har tyckt varit lite bättre är Odlo. De gör inte så snygga grejer överlag o är rätt dyra men det är inte så inne i sverige så det går att göra fynd på reor o outlet. Har bl.a. ett par skidtajts som är ruggigt gedigna och samlar inte fukt alls.

Craft och HH är jag inte så jätteimpad av faktiskt.

HM är bättre än man kan tro och mkt prisvärt på rea medan Stadiums Everest är värdelösa svampiga kläder som inte fyller nån funktion alls.

Nån får gärna tipsa om bästa träningskalsonger BTW, fuktavledande torra alltså. Har inte hittat nåt som är tip top där och det kan jag intyga att det måste vara det viktigaste funktionsplagget vid träning utomhus på vintern, att ha ett par kallingar som inte samlar upp all fukt alltså.
__________________
Senast redigerad av smoerrebom 2018-07-19 kl. 08:15.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback