Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-16, 17:49
  #13
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouse
Kanske jag som är dum men.. Vad då hålla ståndet längre? Menar ni att först får man stånd, sen efter ett litet tags knullande, så slakar den? (varför fick man då stånd i första taget?)
Tror han menar att få stånd direkt igen efter att han har kommit och slaknat
Citera
2016-12-17, 02:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouse
Kanske jag som är dum men.. Vad då hålla ståndet längre? Menar ni att först får man stånd, sen efter ett litet tags knullande, så slakar den? (varför fick man då stånd i första taget?)

Nej, jag har rejält stånd tills första utlösning! Därefter blir effekten inte lika stark och efter andra blir det värre...förstår du?
Citera
2016-12-17, 02:16
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Tror han menar att få stånd direkt igen efter att han har kommit och slaknat
Helt rätt😊
Citera
2017-01-11, 14:51
  #16
Medlem
endagsesvis avatar
Ligg ner på rygg och penis är slak mellan dina ben - öva upp styrkan genom att tänka tanken att lyfta upp fiskespöt mot naveln. Kan ta några gånger, men övning ger färdighet. Din partner kommer älska det
Citera
2017-01-11, 14:55
  #17
Medlem
Ygrittes avatar
Bäckenbottenträningar är något som gynnar även män, fast det pratas sällan om det.
Börja med knipövningar, det ger oftast bättre orgasmer också om man har en "tonad" bäckenbotten.
Citera
2017-01-11, 15:05
  #18
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Det är väl lite så killar funkar - de kommer o sen får de vila upp sig (längre lr kortare stund) innan de kan köra igen - är väl inga problem med det heller!

Finns väl annat du o kvinnan kan göra tills du får stånd igen? Bara fantasin sätter gränser - som det brukar heta.

Killar är väl inga sexmaskiner heller!!
Citera
2017-01-11, 18:22
  #19
Medlem
generalconcretes avatar
Jag har obegränsat med tillgång till sildenafil och tadalafil. Gör mig susen att kunna hålla igång tills lusten försvinner men inte ståndet.
Citera
2017-01-11, 21:07
  #20
Avstängd
Caregiverfromhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roor08
Går det träna upp att hålla sig styv längre och hur kan man starta om igen efter utlösning och fortfarande bli lika hård?

Jävligt bra TS jag har samma problem man minns hur man man kunde hänga ett lakan på ståndet eller ännu bättre man kom och efter 10 minuter senare så var man redo.

Jag har även här ett tips rör dig gå ut på promenader det är skit tråkigt men jag lysnnar på radio och växlar mellan kanaler.
Detta med att behålla ståndet är nog en folksjukdom när man passerat 45 år?

Jag har en 16år yngre tjej och det är nog första gången som en kvinna har bett MIG om sex och det känns så fel.
Citera
2017-01-11, 21:42
  #21
Medlem
Jag e 43 och tyvärr är tiden förbi när jag kunde knulla 7 ggr på en natt. Då tar jag gärna hjälp av dom små blå smurfarna inget fel i det.
Citera
2017-01-11, 21:47
  #22
Medlem
Dessutom så är det i mitt tycke mycket mycket bättre att dra ut på sexet, reta varandra till bristningsgränsen gång på gång tills man spricker, och komma riktigt skönt en gång, än flera halvmesyrer
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback