Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-14, 20:37
  #1
Medlem
mmas avatar
http://www.mmafighting.com/2016/12/1...-ufc-on-fox-23

Citat:
As requested, Donald Cerrone is getting right back to work.

Cerrone will meet Jorge Masvidal at UFC on FOX 23 on Jan. 28 in Denver, MMA Fighting has learned. The promotion is expected to officially announce the fight shortly.

Det där har alla möjligheter att bli riktigt underhållande!

Citat:
Valentina Shevchenko vs Julianna Pena

Raphael Assuncao VS Aljamain Sterling

Hector Lombard VS Brad Tavares

J.C. Cottrell VS Jason Gonzalez

Alexandre Pantoja VS Eric Shelton
Citera
2016-12-15, 14:16
  #2
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2016/12/ex-cham...-ufc-on-fox-23
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
FOX’s “UFC Tonight” reported the matchup between Arlovski (25-13 MMA, 14-7 UFC) and Ngannou (9-1 MMA, 4-0 UFC) on Wednesday evening. Although the event’s bout order has not been finalized, the matchup is expected to air on the FOX-televised main card of the Jan. 28 card at Denver’s Pepsi Center.
Citat:
With the addition to the card, UFC on FOX 23 now includes:

Valentina Shevchenko vs. Julianna Pena
Donald Cerrone vs. Jorge Masvidal
Andrei Arlovski vs. Francis Ngannou
Raphael Assuncao vs. Aljamain Sterling
Hector Lombard vs. Brad Tavares
J.C. Cottrell vs. Jason Gonzalez
Alexandre Pantoja vs. Eric Shelton
Som vanligt numera är första intrycket att Arlovski's haka troligen är ute på djupt vatten här. Intressant match, dock.
Citera
2016-12-15, 16:41
  #3
Avstängd
Hoppas Cowboy vinner men tror tyvärr att det här är en dålig matchning för honom. Hade gärna sett honom mot Lawler istället.
Citera
2016-12-15, 19:21
  #4
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plataoplomo
Hoppas Cowboy vinner men tror tyvärr att det här är en dålig matchning för honom. Hade gärna sett honom mot Lawler istället.
Lawler ryktas återigen kunna kopplas till ett returmöte med Diaz, kanske på UFC 209, är det någon gång det ryktet har stämt är det nog nu.
Citera
2017-01-19, 02:22
  #5
Medlem
Avslutar Ngannou sin motståndare i högt rankade Arlovski i första ronden så kommer det inte förvåna mig om han blir en storfight ifrån titeln. Francis Ngannou är en monster som jag tror kommer bli en champ senast i mitten av 2018.
Citera
2017-01-27, 19:38
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Avslutar Ngannou sin motståndare i högt rankade Arlovski i första ronden så kommer det inte förvåna mig om han blir en storfight ifrån titeln. Francis Ngannou är en monster som jag tror kommer bli en champ senast i mitten av 2018.
Det har blivit en jävla skillnad i matchningarna senaste året. Tidigare mötte vinnare vinnare, och förlorare förlorare. Nu slaktar de veteraner eftersom.

BJ Penn(3 raka förluster varav 1 knock) vs Yair Rodríguez(7 raka vinster)
Travis Browne(2 raka förluster varav 1 knock) vs Derrick Lewis(5 raka vinster)
Andrei Arlovski(3 raka förluster varav 2 knockar) vs Francis Ngannou(8 raka vinster)
Citera
2017-01-28, 16:47
  #7
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankme
Det har blivit en jävla skillnad i matchningarna senaste året. Tidigare mötte vinnare vinnare, och förlorare förlorare. Nu slaktar de veteraner eftersom.

BJ Penn(3 raka förluster varav 1 knock) vs Yair Rodríguez(7 raka vinster)
Travis Browne(2 raka förluster varav 1 knock) vs Derrick Lewis(5 raka vinster)
Andrei Arlovski(3 raka förluster varav 2 knockar) vs Francis Ngannou(8 raka vinster)

Ja det är inte snyggt vad de håller på med.
Bj Penn matchning måste varit en av UFC värsta i historien.

Derrick Lewis är jag dock inte ett dugg imponerad av. Han kommer torska mot Travis.
Citera
2017-01-28, 17:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tankme
Det har blivit en jävla skillnad i matchningarna senaste året. Tidigare mötte vinnare vinnare, och förlorare förlorare. Nu slaktar de veteraner eftersom.

BJ Penn(3 raka förluster varav 1 knock) vs Yair Rodríguez(7 raka vinster)
Travis Browne(2 raka förluster varav 1 knock) vs Derrick Lewis(5 raka vinster)
Andrei Arlovski(3 raka förluster varav 2 knockar) vs Francis Ngannou(8 raka vinster)

Veteranerna är inte tvungna att ta dessa matcher men gör det för att visa att de minsann kan fortfarande slå de unga och hungriga som har en winning streak.

Problemet är att de blivit för sega och för känsliga mot slag och mosas istället.

Den gode Arloviska kommer inatt förlora i första ronden eller senast väldigt tidigt i andra ronden.
__________________
Senast redigerad av inteeviktigt 2017-01-28 kl. 17:20.
Citera
2017-01-28, 19:39
  #9
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Veteranerna är inte tvungna att ta dessa matcher men gör det för att visa att de minsann kan fortfarande slå de unga och hungriga som har en winning streak.

Problemet är att de blivit för sega och för känsliga mot slag och mosas istället.

Den gode Arloviska kommer inatt förlora i första ronden eller senast väldigt tidigt i andra ronden.

Han fick sånt fint odds (arlovski) att jag ändå satte en lapp med honom på en hundring... sedan en annan lapp med Francis
Citera
2017-01-28, 22:12
  #10
Medlem
krakans avatar
Inte så pjåkigt kort detta ändå på förhand! Alex Caceres via dec och Jorge Masvidal via ko/tko @ 26 gånger pengarna... Inte helt osannolikt ändå. Make me rich, boys
Citera
2017-01-28, 22:52
  #11
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Avslutar Ngannou sin motståndare i högt rankade Arlovski i första ronden så kommer det inte förvåna mig om han blir en storfight ifrån titeln. Francis Ngannou är en monster som jag tror kommer bli en champ senast i mitten av 2018.
Hoppas du har rätt. Älskar den snubben och ska bli riktigt intressant att följa hans fortsatta karriär.
Citera
2017-01-28, 23:30
  #12
Medlem
Energiknippes avatar
#1.a seedade Pentoja har inte rosat marknaden varken i TUF eller efter TUF.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback