Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-02-13, 14:26
  #73
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
DC ska inte göra fler just nu iallafall, han ska ju träna inför Johnson-fighten.

Förstod inte riktigt varför 3 man var nödvändigt just den här galan, de har ju klarat sig bra tidigare. Man kan tycka vad man vill om Anik men han har ju ändå gjort det här några år nu. Tillsammans med Rogan på PPV ett antal gånger också.

Är inget fan av DC när han pratar, varken i Fox-studion, på presskonferenser eller som kommentator här. Vet inte vad det är, men det ser ut och låter så krystat hela tiden.
Problemet är att alla i ufc ska ha samma personlighet. Cormier är nog en schysst möljligen lite blyg egentligen. Men det går inte i ufc där alla ska vara utåtriktade och fräcka. Jag avskyr att lyssna på cormier med sin tillagda personlighet.
Citera
2017-02-13, 14:26
  #74
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
DC ska inte göra fler just nu iallafall, han ska ju träna inför Johnson-fighten.

Förstod inte riktigt varför 3 man var nödvändigt just den här galan, de har ju klarat sig bra tidigare. Man kan tycka vad man vill om Anik men han har ju ändå gjort det här några år nu. Tillsammans med Rogan på PPV ett antal gånger också.

Är inget fan av DC när han pratar, varken i Fox-studion, på presskonferenser eller som kommentator här. Vet inte vad det är, men det ser ut och låter så krystat hela tiden.

Jo ja han sa ju att det var hans sista jobb innan sin fight på mma hour, han går på sitt 8v training camp nu.

Jag gillar Cormier, men jag vet inte om det vore så bra att han får den rollen. Tror inte det.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback