Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-10, 21:44
  #13
Medlem
jag gillar holly och hoppas på henne men Germaine de Randamie är en beast som man ska ha ett öga på, hon har längden och tekniken. vinner germanie detta så finns det potesial att bli ny C allla dagar i veckan.
Citera
2017-01-11, 00:47
  #14
Medlem
Kul att Jacare tog en match istället för att vänta på titelchans eller Rockhold.

Han är så pass bra att han förr eller senare kommer få sin chans.

Rockhold däremot är en kyckling som fegade sig ur matchen mot Jacare. Först gnällde på han att inte ville ta den fighten om det endast var tre ronder, sen vart matchen flyttade till en fight night som galans main event och däremed fem ronder för att sedan hoppa han av den också för att en anonym läkare sa att han "inte" kunde sparkas. Rockholds lögner kom fram för ett par veckor sen när han vill ta en grappling match mot ingen mindre än Jon Jones. Jag menar är man skadad och har problem med benen är man knappast i mood för att ta sig ann Bones på marken? Luke "glömde" väl bort att han var "skadad" och vill testa sig själv mot en grym brottare när det inte betydde så mycket va?....
Citera
2017-01-14, 07:41
  #15
Medlem
Goose420s avatar
Anderson Silva v Derek Brunson bokat inför 208

http://mmanytt.se/galor/ufc/senaste-...ck-pa-ufc-208/
Citera
2017-01-14, 12:23
  #16
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Anderson Silva v Derek Brunson bokat inför 208

http://mmanytt.se/galor/ufc/senaste-...ck-pa-ufc-208/

Otroligt konstig och "meh?"-matchup verkligen.
Citera
2017-01-14, 15:28
  #17
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Otroligt konstig och "meh?"-matchup verkligen.
Kanske. Samtidigt var många positiva till matchen Silva vs Hall när den bokades, även om den aldrig blev av, och Brunson har ju ganska nyligen vunnit mot Hall så det kan inte direkt vara ett steg ner från det heller.
Faktum är att oavsett om man skulle vilja se Silva mot något större namn eller inte, så är han 0-4 1 NC i sina senaste 5..
Citera
2017-01-14, 16:55
  #18
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Kanske. Samtidigt var många positiva till matchen Silva vs Hall när den bokades, även om den aldrig blev av, och Brunson har ju ganska nyligen vunnit mot Hall så det kan inte direkt vara ett steg ner från det heller.
Faktum är att oavsett om man skulle vilja se Silva mot något större namn eller inte, så är han 0-4 1 NC i sina senaste 5..

Jag ser gärna Silva förlora ännu en fight i denna, vilket jag tror han kommer göra.
Citera
2017-01-19, 22:53
  #19
Medlem
fsdfsdfs avatar
Har två biljetter bokade till UFC 208 i Brooklyn (andra galan någonsin i NYC efter förra årets UFC 205 i Madison Square Garden). Någon mer som ska gå?
Citera
2017-01-20, 18:17
  #20
Medlem
mmas avatar
http://www.bloodyelbow.com/2017/1/20...ousey-mma-news

Citat:
Travis Browne will not be training with Edmond Taverdyan at the Glenadale Fighting Club in preparation for his UFC 208 fight against Derrick Lewis. Instead, he will be at the Black House gym in Los Angeles, reports have claimed.

Skulle nog gjorts tidigare, men bra att det äntligen händer iaf.
Citera
2017-01-20, 18:28
  #21
Medlem
poppilos avatar
Intressant kort, men mycket matcher som är obetydliga inga matcher man behöver hålla ögonen öppna på direkt eller som inverkar positionerna i ufc. Enda är ju huvudmatchen med damerna.
Varför går det så dåligt för anderson silva på sistone vad har hänt med han?? Är det åldern som kommit ikapp han eller, numer bryr jag mig inte så mycket om han är med i ett kort, när han väl dominera mellanvikten var han alltid intressant.
Citera
2017-01-20, 18:32
  #22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://www.bloodyelbow.com/2017/1/20...ousey-mma-news



Skulle nog gjorts tidigare, men bra att det äntligen händer iaf.
Tur för honom att han fattat det iallafall. Vi får väl se om det är too little, too late.
Citera
2017-01-30, 07:53
  #23
Medlem
mmas avatar
Ian McCall utan motståndare igen.

Den har vi hört förut va? Stackarn.
Citera
2017-01-30, 09:37
  #24
Medlem
Goose420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ian McCall utan motståndare igen.

Den har vi hört förut va? Stackarn.

Haha snacka om ultimat otur
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback