Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-13, 23:19
  #1
Medlem
Jag skaffade Google plus för ca 1-2 år sedan. Står att jag har över 60.000 views. Jag undrar hur detta ens är möjligt? Hur har så mkt folk ens hittat mig? Jag har bara 2 följare 1 random och 1 kompis. Har kanske 5st bilder på mig själv. Har ett väldigt ovanligt namn. Kan det vara så att mina bilder/konto visas på ställen jag inte känner till? Någon som vet?
Citera
2016-12-13, 23:53
  #2
Medlem
Du kanske skriver jävligt konstiga kommentarer på Youtube?
Citera
2016-12-14, 00:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Du kanske skriver jävligt konstiga kommentarer på Youtube?
Hahaha jag har inte ens ett konto på youtube. Det enda jag använder mitt Google+ konto till är att använda "drive" för att kunna göra grupparbeten. Emellertid kan jag debattera om nyheter/artiklar på Facebook ibland. Inte så ofta kanske 1 gång i veckan. Men är folk så konstiga att de börjar leta efter mig på Google? Visst jag kan också gå in på okändas Facebook sidor, men jag börjar inte googla dem.
Citera
2016-12-14, 00:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaanalys
Hahaha jag har inte ens ett konto på youtube. Det enda jag använder mitt Google+ konto till är att använda "drive" för att kunna göra grupparbeten. Emellertid kan jag debattera om nyheter/artiklar på Facebook ibland. Inte så ofta kanske 1 gång i veckan. Men är folk så konstiga att de börjar leta efter mig på Google? Visst jag kan också gå in på okändas Facebook sidor, men jag börjar inte googla dem.
Haha aa nä jag tänkte bara på Youtube eftersom det är länkat med Google.

Dock kan jag säga att jag brukar få notifikationer om att någon främling som jag varken följer eller har hört talas om tidigare har lagt ut en bild eller nått sånt, kanske är samma sak som händer andra och att det är du?

Edit; https://i.gyazo.com/bc3cf3dec7fc6ae3...538035e2fd.png
Citera
2016-12-14, 00:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Haha aa nä jag tänkte bara på Youtube eftersom det är länkat med Google.

Dock kan jag säga att jag brukar få notifikationer om att någon främling som jag varken följer eller har hört talas om tidigare har lagt ut en bild eller nått sånt, kanske är samma sak som händer andra och att det är du?

Edit; https://i.gyazo.com/bc3cf3dec7fc6ae3...538035e2fd.png
Jag har också fått dessa konstiga notifikationer vid 3 tillfällen. Jätte konstigt. Ja det har säkert hänt andra. Undrar varför man får dessa Notifikationer? Ska jag vara ärlig så är jag rätt oteknisk och fattar inte så mycket om Google+ Men att det inte finns konstiga kommentarer på youtube är jag ialla fall säker på
Citera
2016-12-14, 08:59
  #6
Medlem
Doleos avatar
Jag har 2 länkade Googlekonton, den ena G+ är avsedd att vara privat, den har inga inlägg, ingenting, den är tom. Men där står det att jag har 2 följare och 236 624 visningar!!!
Mitt oficiella G+ med många inlägg som också är länkat till min YouTubekanal, där har jag 152 följare och 39 539 visningar!?

Jag fattar inte heller, det är ju helt sjukt.
Citera
2016-12-14, 10:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaanalys
Jag skaffade Google plus för ca 1-2 år sedan. Står att jag har över 60.000 views. Jag undrar hur detta ens är möjligt? Hur har så mkt folk ens hittat mig? Jag har bara 2 följare 1 random och 1 kompis. Har kanske 5st bilder på mig själv. Har ett väldigt ovanligt namn. Kan det vara så att mina bilder/konto visas på ställen jag inte känner till? Någon som vet?

Tittade på min g+ nu och jag har 55876 visningar! Hur är det möjligt? Någon som vet för nu blir jag paranoid
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback