Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-13, 09:42
  #1
Medlem
http://enlisted.net
Något kommande från gaijin tydligen.
Osäker på nuvarande status. Dåligt med info! Den som sitter på mer får gärna dela med sig
Ryktades om infanteri till War Thunder men det var sannolikt detta. Som inte har något med WT att göra.
Citera
2020-11-21, 18:18
  #2
Medlem
Spelet är nu släppt till xbox series x. Ser rätt snyggt ut men är fortfarande i beta.

Nån som har testat spelet? Vad tycker ni?
Citera
2021-03-09, 22:55
  #3
Medlem
Neroxxs avatar
Tittat lite på detta spel då det helt flygit under min radar, det ser ju bra ut och ser ut att ha en rätt bra känsla i vapen osv. Deras standoutpoint som ska vara deras sak som står ut från alla andra liknande spel är squad systemet. Av vad jag sett utav det så behövs det fortfarande en hel det jobb med det innan det fungerar bra. Nu kan man endast ge två orders (följ och försvara), samt att Ai´n är lite sloppy. Men spelet är som sagt fortfarande i closed beta så detta lär ju vara något som det arbetas med.

Överlag så är jag försiktigt optimistik, är inte helt klar med vad jag egentligen tycker om squad systemet. Min första tanke vara att det systemet inte tilltalar mig direkt, men man ska väl inte sänka det helt innan man ser hur det fungerar.
__________________
Senast redigerad av Neroxx 2021-03-09 kl. 23:06.
Citera
2021-05-18, 22:55
  #4
Medlem
Fantastiskt spel som verkligen ger något nytt till FPS-genren.

Spelar på PC och det är som sagt fantastiskt, trist bara att alla spelare är så sämst.

Men brukar vara så i början när FPS släpps, alla suger röv. Kul att alltid ligga först i laget tills man inte får någon hjälp av laget någonsin. Blir lite trist i slutändan när alla campar off point. Kommer fortsätta spela, men förmodligen sluta om inte folk blir bättre.
Citera
2021-05-21, 19:02
  #5
Medlem
Spelade lite för nån vecka sen och är övertygad om att alla är bottar. Så dåliga är dom.
Citera
2022-06-03, 14:19
  #6
Medlem
Skogsvandrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Spelade lite för nån vecka sen och är övertygad om att alla är bottar. Så dåliga är dom.

Du kan i custom matches köra lone fighters och där har du inga bottar. Betydligt tuffare motstånd.

Riktigt bra spel i mina ögon. Jag kör på Xbox One X som för det mesta flyter på bra men kan lagga ibland.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-03 kl. 14:46.
Citera
2022-06-03, 15:31
  #7
Medlem
Tack för denna tråden. Hoppas jag gillar't.

Trodde det var ett nytt spel tills jag såg när tråden skapades. Aja vill prova det iaf. Om det ens har en playerbase längre som inte är bottar. Jag var glad nu är jag mest besviken.
Citera
2022-06-04, 04:44
  #8
Medlem
Skogsvandrings avatar
Min bästa beskrivning av Enlisted är att det liknar Battlefield men känns lite mer som Hell Let Loose. Utan samma stora fokus på taktik och kommunikation.
Citera
2022-06-22, 23:53
  #9
Medlem
Skogsvandrings avatar
Uppgraderade nyligen från One X till Series X och skillnaden i Enlisted är enorm. Grafiken är väl ungefär lika bra men kanske aningen bättre på Series X. Däremot är prestandan som natt och dag med stabila 60 FPS. Det flyter på hur smidigt som helst och är fritt från alla buggar One X bjöd på. Sist men inte minst har vi givetvis laddningstiden som mer eller mindre inte är ens existerande på Series X.
__________________
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-22 kl. 23:55.
Citera
2023-02-14, 02:59
  #10
Medlem
fearreapers avatar
Någon som lirar & är på? 😊
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback