Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-07-04, 22:25
  #73
Medlem
BDSM77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollish
Nja, 125ish med fullsystem utan ECU remap enligt akra, vilket bör vara i överkant om man frågar mig . Sedan var ju inte det allt jag hade på hojen utan helt annan ECU för högeffektbränsle även mappad efter det (dvs inte någon tjuvkopplare som power commander), Bredbandslambda, HIF filter, Annat insprut osv.

Om du tittar på https://www.akrapovic.com/#!/motorcy...50&yearId=4535 så ser du att det står ECU remapping NO över alla fält.

Då är det bara för dig att posta ditt bänkningsresultat där man kan se vilken firma du använt dig av, deras telefonnummer samt vilket nummer bänkningen hade. Annars säger jag att du ljuger för fram tills i dag är 127,78 hk är den högst uppmätta effekten på en Z900 med fullsystem och alla restriktioner bortplockade. Det på en certifierad dynobänk som precis blivit kalibrerad. Jag kan länka till bevis om du vill? Kan du bevisa det du ljuger... jag menar påstår?
Citera
2017-07-12, 18:50
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BDSM77
Då är det bara för dig att posta ditt bänkningsresultat där man kan se vilken firma du använt dig av, deras telefonnummer samt vilket nummer bänkningen hade. Annars säger jag att du ljuger för fram tills i dag är 127,78 hk är den högst uppmätta effekten på en Z900 med fullsystem och alla restriktioner bortplockade. Det på en certifierad dynobänk som precis blivit kalibrerad. Jag kan länka till bevis om du vill? Kan du bevisa det du ljuger... jag menar påstår?


Eller så tänker du efter lite, ganska stor möjlighet att jag angav hästarna på veven. Då när jag skrev det var min mappad till 125 något på bakhjulet. Men efter några vändor till är den nu bänkad till 130 på hjulet och ca 148 på veven. Så jag behöver inga bevis från dig :P
Citera
2017-07-13, 01:58
  #75
Medlem
BDSM77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollish
Eller så tänker du efter lite, ganska stor möjlighet att jag angav hästarna på veven. Då när jag skrev det var min mappad till 125 något på bakhjulet. Men efter några vändor till är den nu bänkad till 130 på hjulet och ca 148 på veven. Så jag behöver inga bevis från dig :P

Ingen bänkning mäter på veven men tack för att du försöker. Fram tills att du lägger fram bevis (som jag kan göra) så äger du varken hojen eller fantasisiffrorna du postar. Hade du haft det hade du inte haft några som helst problem med att posta detta.
Citera
2017-10-03, 08:29
  #76
Medlem
jag har full system på min z900 och den är inne på operation med powercommander bänkning osv vi får se vad skillnaden blir jag postar resultatet men jag har dock sc ljuddämpare.
Citera
2020-03-08, 01:08
  #77
Medlem
Bump.

2020 modellen har börjat rulla ut!

Någon som testat?
Citera
2020-04-05, 13:30
  #78
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBankMan
Bump.

2020 modellen har börjat rulla ut!

Någon som testat?
Inväntar bättre väglag här uppe innan det blir dags att prova årets nyheter hos handlarna. Men nya Z900 ligger tidigt på listan.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback