Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-18, 14:21
  #217
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Jag är så jävla less på att bo i en liten skithåla. Man skulle bott i en storstad & fått uppleva sånt här. Det här är grejer. Man går ut för att handla & kan passa på att tafsa en sån här snygging på fittan eller brösten. Bara sådär liksom. Smeka lite på denna läckerbit på vägen till ICA. Det är livet. Detta är konst!

Har ni ingen kulturförening där du bor, ni kanske kan bjuda in henne?
Citera
2016-12-18, 14:42
  #218
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Spontant känner jag att konsten säger en hel del om vilken sorts djur män är. Ge dem "gratis" tillgång till en kvinnas kön och de kommer ta för sig för sin egen kåthets skull.

Och du tror att kvinnor skulle inte göra detsamma om en attraktiv man gick runt med lådan över kuken?
Citera
2016-12-18, 14:45
  #219
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Jag är så jävla less på att bo i en liten skithåla. Man skulle bott i en storstad & fått uppleva sånt här. Det här är grejer. Man går ut för att handla & kan passa på att tafsa en sån här snygging på fittan eller brösten. Bara sådär liksom. Smeka lite på denna läckerbit på vägen till ICA. Det är livet. Detta är konst!
Personligen hade jag nog inte kunnat med när det står 100 människor i en cirkel och tittar på och det dessutom filmas.
Citera
2016-12-18, 15:51
  #220
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Personligen hade jag nog inte kunnat med när det står 100 människor i en cirkel och tittar på och det dessutom filmas.

Jo, det har du förstås rätt i. Jag hade nog faktiskt bangat när det gäller fittan. Brösten hade jag nog däremot vågat ta på då det känns mindre känsligt. Hade dock spelat roll hur jag själv varit klädd. Hade man sett alltför lufsig ut så hade jag nog skitit i det. Vill inte att folk ska tänka att den där luffaren aldrig annars skulle fått chansen att ta på en så snygg tjejs tuttar.
Citera
2016-12-21, 16:04
  #221
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Typ sånt här?
Ja.
__________________
Senast redigerad av HenrikLarsson99 2016-12-21 kl. 16:07.
Citera
2016-12-21, 18:18
  #222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Ja, jag är så avundsjuk. Fy på mig, jag förtjänar en slag i käften.

På käften, man får slag på käften..
Citera
2016-12-21, 18:27
  #223
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
På käften, man får slag på käften..

De är fortfarande fula.
Citera
2016-12-23, 01:20
  #224
Medlem
Nakenhet. Det mest onaturliga människan kan tänka sig.
Citera
2016-12-23, 09:56
  #225
Medlem
sajebiss avatar
Kan tycka att det var lite för lite drag i hennes performance, nuförtiden är folk så fruktansvärt matade med dumheter så det är knappt någon som ens reagerar när det står någon toka mitt på torget och bjuder ut sin fitta till beröring.

Hade varit en annan femma om artisten var en så kallad shemale. Tänk bara vilka obetalbara ansiktsuttryck det hade bjudits på när den evige oskulden äntligen trodde att han skulle få känna på ett kvinnosköte men i själv verket får en balle i handen.

Citera
2017-04-21, 11:30
  #226
Medlem
She is about to travel around the world with her show and if we all vote she will come to Stockholm!

here is a video of her mirror box experiment:

https://youtu.be/xTmfbr6cCTU

here is the link to vote on Stagelink, it's very easy:

https://stagelink.com/milo-moire

just wanted to share in case anyone is interested
Citera
2017-04-21, 11:48
  #227
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theghostrider
She is about to travel around the world with her show and if we all vote she will come to Stockholm!
I would like to see her perform a public gangbang. Any chance of that happening in the near future while she's still hot? It would be true art, right up there with Da Vinci and those guys.
__________________
Senast redigerad av knullklasson 2017-04-21 kl. 11:52.
Citera
2017-04-21, 15:38
  #228
Medlem
Pojkekorvs avatar
Sicken toka!

Hade ju dock varit en lustig sak att göra själv i egenskap av hårig, ful och lönnfet man att sätta på sig en spegelkilt och uppmana folk att ta mig på snoppen. Troligtvis hade konstapeln kommit och ajjabajjat mig. Är det pga spegeltingesten som gör det här konst och skiljer det här från ofredande. Kufar man ut sig och kallar sig själv för konstnär så kommer man undan med mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback