Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 16:45
  #1
Medlem
Sees avatar
Tänkte införskaffa mig en dator till mitt företag, jag äger ingen själv för tillfället använder tjejens..
Jag sitter väldigt lite med datorn över lag men behöver en bättre för att ha en för att skriva lite skit på, fakturera (PDF), skicka lite mail, och redigera lite bilder.

Så ja, jag behöver en dator som kan köra Office och Photoshop. Inget avancerat alls alltså.
Det som är viktigare för mig är att det är en dator som kräver lite underhåll och som håller länge.
Jag skulle även vilja ha en lätt och smidig dator som är enkel att ta med (reser mycket), gärna tunn..

Datorn jag sitter på nu kostade väl en 3000:- och är 3 år gammal. Den funkar, med laddaran inkopplad och efter ett par utblåsningar och ominstallationer av windows så har den helt enkelt sett sina bästa dagar.

Jag kan inte mycket om datorer och jag vet inte riktigt vad jag behöver, så ett lätt byte för en säljare helt enkelt. Skulle någon kunna hjälpa mig med vad jag skall köpa?

Ett stort plus är om den går att köpa i en fysisk butik. Prislapp 5-6000:- borde väl räcka gott och väl.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback