Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 13:22
  #1
Medlem
Hallå igen!

nu va det dags att klura ihop den 3:e kuren.. jag har tidigare gjort inlägg om min förra kur som var Tboll Testo e 10v.
Jag har nu avslutat kuren och är under skrivande stund på min PCT med en vecka kvar.
Det slog mig då, vad jag skulle ha för upplägg till kommande kur samt vart jag nyfiken på en så kallad bridge mellan kurerna.

jag kommer alltså en vecka efter avslutad PCT börja en 10v bridge med SARMS som ska vara en oerhört bra ersättare till HCG i detta fallet.
meningen med bridgen är att jag ska hålla styrka och framförallt kanske bygga å hålla permanent muskelmassa.
Så till detta upplägg då:

SARMS

V 1-2: 20mg LGD 4033 (Ligandrol)
V 3-4: 10mg LGD 4033
V 4-10 10mg LGD 4033, samt 25mg MK-2866 (Ostarine)


Så efter jag avslutat denna bridge på 10v hoppar jag genast på en rejäl å enligt mig en dunderkur.
målet med detta är att bygga så KVALITATIV muskelmassa som möjligt och då förhoppningsvis kunna landa över 110kg
Jag väger idag 95-96kg med BRA stats, tänker inte skriva in dessa i denna rapport.
Så till upplägget för min självutnämnda dunderkur skall jag först å främst gå igenom dem prepp jag tänkt köra.
jag hade tänkt köra en 12 till 14v lång kur med Testo E tsm med Nandrolon (Deca) samt fronta detta med dboll.

Dunderkur

V 1-12: Enanta-Med 300mg (Testo Enanthate) var 5:e dag med front 500mg 2 frösta stick.
V 1-12: Deca-Med 300mg (Nandrolon) var 5:e dag (ingen front).
V 1-4: Dianabol 40mg ed (kanske ökar till 60mg efter 2v)
V 8-12: Winstrol 20mg eod (ej 100% bestämt)
V 10-14 HCG e3d (enligt konstens alla regler)
V 14-15 Nolvadex 60mg Aramidex 0,5mg eod
V 15-18 Nolvadex 40mg Aramidex 0,5mg eod (sissta veckan e3d adex)

detta är alltså mitt upplägg för kommande drömkur.
jag har träffat på en kille som kan det mesta och är även labråtta själv på så vis att han vet vad han snackar om och upplägget kommer i stort sätt från honom. jag kommer ta emot frågor å kritik allt ni kan mata mig med är bara bra.

Be swole my friends!
__________________
Senast redigerad av tj. 2016-12-12 kl. 19:53. Anledning: varning
Citera
2016-12-12, 16:32
  #2
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Skulle vänta minst 1 månad innan du börjar med PCT med tanke på att du använder deca för det tar evigheter innan ditt system är tömt. Du bör även använda aromasin(eller arimidex/letro) under kuren för att hålla östrogenet under kontroll.
Citera
2016-12-12, 16:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Skulle vänta minst 1 månad innan du börjar med PCT med tanke på att du använder deca för det tar evigheter innan ditt system är tömt. Du bör även använda aromasin(eller arimidex/letro) under kuren för att hålla östrogenet under kontroll.

Okej! Adex finns till hands, letro också. Ska jag alltså enligt dig köra kansle 0,5 varannan dag eller var 3e under hela kuren?
Så då skall jag alltså vänta 4v innan PCT, är lite okunnig (just nu) vad som gäller för just HCG hur länger håller 5000iu isåfall är det ju bäst å köra HCG en månad alltså från sissta stick till pct?
Citera
2016-12-12, 17:01
  #4
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanthor
Okej! Adex finns till hands, letro också. Ska jag alltså enligt dig köra kansle 0,5 varannan dag eller var 3e under hela kuren?
Så då skall jag alltså vänta 4v innan PCT, är lite okunnig (just nu) vad som gäller för just HCG hur länger håller 5000iu isåfall är det ju bäst å köra HCG en månad alltså från sissta stick till pct?

Bra att du har ett helt apotek hemma det lönar sig

Från sista sticket vecka 12 kan du köra hcg 500iu måndag / torsdag då räcker 5000iu fram till pct. Nandrolone är väldigt tungt för HPTA så 4-5 veckor med HCG är enbart fördelaktigt.
Citera
2016-12-12, 17:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Bra att du har ett helt apotek hemma det lönar sig

Från sista sticket vecka 12 kan du köra hcg 500iu måndag / torsdag då räcker 5000iu fram till pct. Nandrolone är väldigt tungt för HPTA så 4-5 veckor med HCG är enbart fördelaktigt.

Haha jo tack, det har ju blivit så att man köpt mer av vad man behöver för å vara på the safe side.
Så alltså var 5:e dag räcker? Okej! Ja jo jag har läst det och för mig i detta upplägg så är ju HCG nästan ett måste då jag kommer bli rejält nerstängd. Tack för feedbacken
Citera
2016-12-12, 17:27
  #6
Medlem
Varför två orala och winnar var annan dag?
Citera
2016-12-12, 17:34
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Varför två orala och winnar var annan dag?

Winstrol ska du ta helst varannan dag på grund av att det inte ska vara för hårt helt enkelt. (han som la upp detta hade best erfarenhet utav winnar som togs varannan dag)
slängde in winnarna pågrund att jag vill få bort vattnen och en hårdare look då dem just är till för muskelhårdande.
eftersom det 4-5v vila emellan anser jag ingen fara med 2 orala
Citera
2016-12-12, 19:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanthor
Winstrol ska du ta helst varannan dag på grund av att det inte ska vara för hårt helt enkelt. (han som la upp detta hade best erfarenhet utav winnar som togs varannan dag)
slängde in winnarna pågrund att jag vill få bort vattnen och en hårdare look då dem just är till för muskelhårdande.
eftersom det 4-5v vila emellan anser jag ingen fara med 2 orala


Okej uttalar mig inte då jag ej testat winstrol men själv skulle jag endå lämna bort nåndera och istället köra mera testo eller deca.
Citera
2016-12-12, 19:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Okej uttalar mig inte då jag ej testat winstrol men själv skulle jag endå lämna bort nåndera och istället köra mera testo eller deca.

jajo.. men eftersom det är fösta gången på Deca lägger jag mig på en "normaldos" mer än 400mg är ändå inte nödvändigt.
testot behöver man heller inte höja känner jag. därav att jag kör 4v på Dbollen ist för 6v tex.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback