Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 12:57
  #1
Medlem
ZdravoKobilas avatar
En av mina väninnor har en fundering som möjligen kan ventileras i denna kanal.

Hon har en förkärlek för Ménage ā trots, eller utförligare beskrivet en sk. trekant. Hon har nu uttryckt ett problem, eller snarare åsikt, gällande storleken på det åderpålar hon tar emot. Helst vill hon kunna ta emot två grova åderpålar i musen på en och samma gång men idag får hon nöja sig med en grov karl åt gången eller två mindre välhängda killar på en och samma gång.

Finns det någon bra övning för att "mjuka upp" fittan utan att behöva genomlida ett operativt ingrepp för att få en större och vidare fitta?

Hon vill inget heller än att hennes kärleksrelationer ska fungera på ett bra och smidigt sätt och hon vill verkligen kunna leva livet och ha det relationer hon vill, utan att behöva tänka på att hon är för trång (eller att hanarna är för välhängda).
Citera
2016-12-12, 13:01
  #2
Medlem
fistings avatar
en underarm..eller två bör råda bot på det upplevda problemet..med mycket smörja så det glider bra..annars..finns i olika utföranden och storlekar...finns även större pegging-prylar att välja ifrån..
Citera
2016-12-12, 17:23
  #3
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Finns det någon bra övning för att "mjuka upp" fittan utan att behöva genomlida ett operativt ingrepp för att få en större och vidare fitta?
Nej, det behövs inte - ceteris paribus - utöver bra förspel.

Om hon är tillräckligt upphetsad och hennes älskare bara är försiktiga, lyhörda och omtänksamma och det används rikligt med glidmedel så ska den fantastiska kvinnokroppen anpassa sig.
Citera
2016-12-12, 17:35
  #4
Medlem
andreasmms avatar
"En väninna".

Enligt de här depraverade porrstjärnorna på Twitter så är "double penetration" inte någonting alltför tillfredsställande. Såg några som var galna på ett bolag därför att de inte fått tillräckligt bra betalt för några sådana scener och hävdade att det var otroligt smärtsamt och inget man gör för nöje precis.
Men är du slyna nog så är det väl bara att köra på...
Citera
2016-12-12, 17:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
"En väninna".

Enligt de här depraverade porrstjärnorna på Twitter så är "double penetration" inte någonting alltför tillfredsställande. Såg några som var galna på ett bolag därför att de inte fått tillräckligt bra betalt för några sådana scener och hävdade att det var otroligt smärtsamt och inget man gör för nöje precis.
Men är du slyna nog så är det väl bara att köra på...

En riktig DP innebär dock en i anal och en i fitta, inte två i fittan. Det vet jag flertalet kvinnor som tänder mycket på.

Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
En av mina väninnor har en fundering som möjligen kan ventileras i denna kanal.

Hon har en förkärlek för Ménage ā trots, eller utförligare beskrivet en sk. trekant. Hon har nu uttryckt ett problem, eller snarare åsikt, gällande storleken på det åderpålar hon tar emot. Helst vill hon kunna ta emot två grova åderpålar i musen på en och samma gång men idag får hon nöja sig med en grov karl åt gången eller två mindre välhängda killar på en och samma gång.

Finns det någon bra övning för att "mjuka upp" fittan utan att behöva genomlida ett operativt ingrepp för att få en större och vidare fitta?

Hon vill inget heller än att hennes kärleksrelationer ska fungera på ett bra och smidigt sätt och hon vill verkligen kunna leva livet och ha det relationer hon vill, utan att behöva tänka på att hon är för trång (eller att hanarna är för välhängda).

Om vi frånser det fjantiga i ditt upplägg så är det ganska förstår du väl själv att du behöver mjuka upp med flera fingrar eller hand för att få in två rejäla kukar där.
Citera
2016-12-12, 17:43
  #6
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
vafan är det för hora till vän du har?

sjuka människor det finns idag...

På vilket sätt är det sjukt att utforska sin sexualitet?


Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Nej, det behövs inte - ceteris paribus - utöver bra förspel.

Om hon är tillräckligt upphetsad och hennes älskare bara är försiktiga, lyhörda och omtänksamma och det används rikligt med glidmedel så ska den fantastiska kvinnokroppen anpassa sig.

Min vän upplever att det inte räcker att vara tillräckligt upphetsad. Hennes känsla är att fittan inte riktigt räcker till och hon har diskuterat med mig krig två lösningar; uttöjning alternativt kirurgiskt ingrepp.
Citera
2016-12-12, 18:06
  #7
Medlem
valter-eggons avatar
Nästan lättare att träna upp röven till att ta två kukar.

Men det finns riktigt grova dildos att tillgå som man kan jobba med att få in. Eller om man vill ha det mer realistiskt så använder man två dildos av storlek matchande en grov kuk. Kan vara lättare nästan. In med ena och sen kämpa på för att få in den andra.

Men det kanske är en månads träning om man kör några gånger i veckan.
Citera
2016-12-12, 18:23
  #8
Medlem
valter-eggons avatar
Men skärp er för fan!

Hon vill ha sex med två killar. So fucking what? Så jävla rätt tycker jag.

Det är ju helt underbart att utforska sex och vad folk skulle kalla fetisher.

En trekant, fyrkant eller femkant? Ja, tack!

Jag har haft de två första, skitkul!
Citera
2016-12-15, 14:09
  #9
Medlem
Ogdens avatar
Relationsakuten --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2016-12-17, 14:18
  #10
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Men skärp er för fan!

Hon vill ha sex med två killar. So fucking what? Så jävla rätt tycker jag.

Det är ju helt underbart att utforska sex och vad folk skulle kalla fetisher.

En trekant, fyrkant eller femkant? Ja, tack!

Jag har haft de två första, skitkul!

I agree så jävla rätt. Nu gällde tråden en väninna, men även jag har haft fyrkant och gillade av det. Dock har jag aldrig fått två åderpålar i muttan samtidigt.
Citera
2016-12-19, 06:11
  #11
Medlem
NeoGenesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Men skärp er för fan!

Hon vill ha sex med två killar. So fucking what? Så jävla rätt tycker jag.

Det är ju helt underbart att utforska sex och vad folk skulle kalla fetisher.

En trekant, fyrkant eller femkant? Ja, tack!

Jag har haft de två första, skitkul!

Väldigt många är moralister, så enkelt är det. Tyvärr ...
__________________
Senast redigerad av NeoGenesis 2016-12-19 kl. 06:12. Anledning: Stavfel
Citera
2016-12-20, 10:24
  #12
Medlem
proconsuls avatar
Om hon blir tillräckligt uppfylld av två normala kukar, varför kräva mer? Som att beställa tre dagens rätt, bli proppmätt på den första och sedan gnälla över att man inte kan äta de andra.
Om hon inte blivit fullproppad av två normala kukar, om det fanns utrymme kvar, hade jag förstått.
Nu är hon ju sprängfylld så vad är problemet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback