Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-11, 23:09
  #1
Medlem
Vill varna för detta ytterst oseriösa städföretag i Lund. Jag anställde dem för städning av min 3:a i Lund varannan vecka och de lovade både ett proffsigt arbete samt att det skulle vara samma städare som skulle komma varje gång. Städningen de första gångerna var helt OK och det var samma städare som kom. Efter ett antal gånger blev det plötsligt byte av städare och städningen blev dålig. Jag tänkte att det var en engångshändelse men nästa gång var det ny städare och lika dåligt jobb. Efter samma handlingsförlopp igen kontaktade jag företaget. Jag fick prata med VDn David Ulvmoen som var en hemskt arrogant och otrevlig person. De vägrade fixa problemet och försökte lägga skulden på mig.

Efter att prata runt med vänner fick jag höra att en bekants bekant hade berätta om en i princip identisk historia med just detta företag och som också hade blivit bemött på samma sätt. Jag googlade även runt och hittade ungefär samma information från användare av något slags obskyrt städforum.

Slutsatsen är att ALDRIG köpa städtjänster av detta fruktansvärt oseriösa bolag: http://www.hemservice2.se/

PS. Varför i helvete väljer man namnet Hemservice2 ?
Citera
2016-12-11, 23:16
  #2
Medlem
netpests avatar
Hemsidan ser i högsta grad oprofessionell ut. Det där är en hemsida baserad på en enkel mall, där varken tid, kost eller någon annan större mängd möda investerats i. Verkar vara något slarvigt och tillfälligt för att tjäna snabba cash.

Dessutom så är det ett företag som har negativ nedgång i ekonomin, de kanske sparkade din gamla städare för att spara pengar


http://www.merinfo.se/foretag/Hemser...3/2k37tu7-kzr9
__________________
Senast redigerad av netpest 2016-12-11 kl. 23:21.
Citera
2017-03-24, 17:39
  #3
Medlem
Ursäkta dröjsmål, knappast troligt att du pratat med mig personligen av den enkla anledningen att jag på grund av helt andra åtaganden inte arbetat i berört bolag på typ 3 år. Därtill även om, skulle det knappast ligga i mitt intresse att byta någonting en kund är nöjd med.

Hur som helst, såvida du inte är ett troll, tex en konkurrent bakom dolt konto, är du varmt välkommen att höra av dig på så ska jag hjälpa dig vidare så gott jag kan.

MVH
David Ulvmoen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback