Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-12-22, 10:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
Hur är den vite mannen stark?

Snart minoritet i bland annat USA, Sverige, Frankrike och Tyskland.

Det har varit några små segrar på sistonde, men sådana som Trump är ju inte att lita på. Han kan tvärtom bli skräckexempel för "rörelsen".

Vit feminism har givetvis orsakat våldtäkten av många unga flickor, och mycket lidande, och ökad vulgär maskulinitet och våld. Jag vet inte riktigt vad som räknas som seger för den rörelsen, den är för irrationell till naturen.
Citera
2016-12-24, 16:34
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Jag måste ärligen säga att jag gillar dig !.

Men för att lika ärligt fråga om du tänker på prinsesstatusen lite som med "gruppvåldtäkter" och liknande?.

Tack för uppskattningen!

Nejdå, jag syftar knappast på några våldtäkter mot min min vilja här. Om jag vill bli våldtagen så knäpper jag bara med fingrarna, och in kommer ett helt koppel av tjänstvilliga beduiner. Allt sker på den blonda prinsessans villkor.

Den snyggaste kvinnan blir också khalifens bäst betalda hustru. Jag törs ödmjukt säga att jag ligger bra till.
Citera
2016-12-24, 18:17
Medlem
Anakoret1995-s avatar
Syftet med feminism var aldrig något annat än att ge sliddjur möjligheten att ta matriarkatet som fanns i hemmet och förstora vidden av det ända tills det genomsyrade hela samhället och kulturen; där iom det nu är etablerat locket läggs på; sliddjur nu plötsligt springer runt och ljuger "nä jag är inte feminist hihi", som ett sätt att manipulera männen på ("åh, titta jag är så hjälplös och oskyldig!"), förvirra dem samt förstärka sina redan alldeles för starka positioner i samhället och alla delar av kulturen.

Kombinerat med det faktum att det uppstår lättnad hos männen av blotta närvaron av sliddjur som inte definierar sig som feminister där ett ur sociologiskt perspektiv rätt underligt förhållande uppstått eftersom männen nu ska föreställas ge och göra saker för sliddjuren som tack för att de inte säger sig vara feminister, även fast de beter sig precis så som man hade förväntat sig feminister skulle bete sig - som parasiter och bluffmakare med en absurd nivå av manipulation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in