Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-11, 17:02
  #1
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva Dahlgren
Vi är inte etablissemanget! Vi är majoriteten av Sveriges befolkning. Vi vill inte ha ert samhälle. Vi vinner alltid

https://mobile.twitter.com/evgud/sta...59713815801856

Vad finns det för skvaller. Såg att hon tänkte lämna NY om Trump vann. Hur går flyttplanerna? Bor hon i ett tryggt område i NY eller i NY:s version utav Södermalm?

Samma majoritet som gav Clinton vinsten
Citera
2016-12-11, 17:06
  #2
Medlem
Då kanske hon återvänder lagom till 2018 och vi har SD som leder landet?
Citera
2016-12-13, 06:26
  #3
Medlem
cerealtubemans avatar
Googlade för skojs skull. För att representera medelsvensson, hon och frun har bostadsrätt någonstans i Manhattan. Kvm priset låg för två till tre år sen på ca 160000kr. Attraktiv bf på Södermalm och sommarställe i Sverige, om familjen har kvar sommarstället (ratsit, wikipedia).. Känns som en offentlig person som representerar the average Joe.

http://www.svd.se/bostadspriserna-i-...lade-pa-tio-ar

Man kanske inte ska sätta sig i positionen där man anser att man talar för folket när man själv lever långt ifrån den vanliga svenskens levnadsstandard. Nu är jag ingen kommunist, jag unnar folk en bra levnadsstandard. Vi tjänar våra egna pengar och gör våra egna val. I'm just telling. Det går bra att ta vara högdragen från sitt hus av glas.
__________________
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-12-13 kl. 06:39.
Citera
2017-11-09, 22:19
  #4
Medlem
Den asfula trista sura ragatan och föredettingen ska tydligen släppa nytt. Tagit tio år. Fullt upp bränna frugans pengar kan jag tro. Hur nån öht vill ha henne är ett mysterium
Citera
2018-04-23, 23:32
  #5
Medlem
Jag undrar också om hon flyttat hem till Sverige igen, som hon sa hon skulle göra om Trump vart president... Eller är det också bara tomt prat för att visa att man tillhör "kultureliten"..?
Citera
2018-04-24, 07:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Jag undrar också om hon flyttat hem till Sverige igen, som hon sa hon skulle göra om Trump vart president... Eller är det också bara tomt prat för att visa att man tillhör "kultureliten"..?
Tomt prat.
Citera
2018-11-19, 13:39
  #7
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Såg att hon tänkte lämna NY om Trump vann. Hur går flyttplanerna? Bor hon i ett tryggt område i NY eller i NY:s version utav Södermalm?

Hon är alltså en idiot. Tråkigt för jag har faktiskt uppskattat hennes musik.
Citera
2019-02-19, 14:17
  #8
Medlem
jay.simpsons avatar
Hon gräver en djupare grav och spelar dum. Jag tycker att hon ska byta namn till Evallah. Hemsk människa är vad hon är.

https://mobile.twitter.com/evgud

Ingen har anklagat barnen och Bali ger ett vettigt svar på tal på i Aftonbladet. Tal om skuld och arvsynd vänstern lever på att dagens vita har skuld för kolonialism, andra världskriget och slaveriet och fan vet vad.
Citera
2019-02-19, 17:35
  #9
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Hon gräver en djupare grav och spelar dum. Jag tycker att hon ska byta namn till Evallah. Hemsk människa är vad hon är.

https://mobile.twitter.com/evgud

Ingen har anklagat barnen och Bali ger ett vettigt svar på tal på i Aftonbladet. Tal om skuld och arvsynd vänstern lever på att dagens vita har skuld för kolonialism, andra världskriget och slaveriet och fan vet vad.

Bättre å låta folk tro att man är en idiot, än att skicka iväg en korkad tweet och tydligt visa att de hade rätt?
Å sen det där med "evgud"? Hmm, kan misstolkas....eller inte
Citera
2020-08-12, 15:28
  #10
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Jag som alltid gillat Eva Dahlgren, det svider att läsa vad hon egentligen är.

https://www.expressen.se/dinapengar/...en-i-new-york/

Citat:
Fyrarummaren ligger i trendiga East Village på Manhattan, ett område känt för sina många krogar, barer, butiker och brokiga folkliv.

Våningen har en bostadsyta på 186 kvadratmeter med en privat takterrass på 74 kvadratmeter en trappa upp. Där har man en vidunderlig utsikt över New Yorks skyline och kvarteren i Alphabet City, som enklaven på nedre östra Manhattan också kallas.

Citat:
säger Dahlgren i intervjun och tillägger:

– Även New York förändrades mycket. Allt blev dyrare, mer gentrifierat och ojämlikheten bredde ut sig. New York började falla itu.
Det är ju såna som dom som är roten till gentrifieringen, dohh.

Visserligen är dom flator men jag har aldrig sett dom som en del av hatvänstern, inte förrän idag när jag läst artikeln.
Citera
2020-08-12, 20:27
  #11
Medlem
New York har blivit för gentrifierat...säger den rika europén som flyttade dit och köpte en jättelik och svindyr vindsvåning...
Citera
2020-08-12, 20:45
  #12
Medlem
Såg henne och frugan i affären och båda verkar sura och deppiga
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback