Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-11, 16:31
  #1
Medlem
Ja, hur hittar man horor av det exotiska slaget? araber, iranier, kurder, från mellanöstern alltså. Finns det såna horor i sverige eller får dom inte gå för sina bröder och kusiner och sälja sig på gatan som svenska tjackluder, jonkare och alkoholister gör?
Citera
2016-12-11, 17:39
  #2
Medlem
psflaxs avatar
I Malmö är många horor "tillfälliga gäster".
Citera
2016-12-11, 17:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
I Malmö är många horor "tillfälliga gäster".

Från rumänien och ungern främst, ja.. Sällan folk från mellanöstern är "tillfälliga"
Citera
2016-12-11, 18:04
  #4
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Ja, hur hittar man horor av det exotiska slaget? araber, iranier, kurder, från mellanöstern alltså. Finns det såna horor i sverige eller får dom inte gå för sina bröder och kusiner och sälja sig på gatan som svenska tjackluder, jonkare och alkoholister gör?

Finns många. Kolla på hemsidor för detta på internet.
Citera
2016-12-11, 19:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Ja, hur hittar man horor av det exotiska slaget? araber, iranier, kurder, från mellanöstern alltså. Finns det såna horor i sverige eller får dom inte gå för sina bröder och kusiner och sälja sig på gatan som svenska tjackluder, jonkare och alkoholister gör?
Du förstår ju dig på internet vad jag förstår.
Då är du säker bekant med sökfunktionen där.
Sök vidare och du kommer att hitta rätt..Om inte annat,återkom skall vi leda dig in i moderna samhället.
Citera
2016-12-11, 19:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Du förstår ju dig på internet vad jag förstår.
Då är du säker bekant med sökfunktionen där.
Sök vidare och du kommer att hitta rätt..Om inte annat,återkom skall vi leda dig in i moderna samhället.

Jag hittar faktiskt ingen hora från Iran eller Kurdistan att knulla. Lite hjälp tack?
Citera
2016-12-12, 00:41
  #7
Medlem
Finns hur många som helst bara att välja. Har själv hört hur hororna pratar arabiska. Känns som att du myttar eller inte ens har försökt.
Citera
2016-12-12, 01:07
  #8
Medlem
Ghandis avatar
för mååååååååånga år sedan fanns det en ung tjej i 20 års åldern från Libanon där. snygg. fin kropp..

sett andra som liknar araber också, men inte direkt snygga.
Citera
2016-12-12, 16:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Jag hittar faktiskt ingen hora från Iran eller Kurdistan att knulla. Lite hjälp tack?
Kan man inte flörta på dansgolvet eller i umgängeskretsen.
Och inte heller på horforumen på internet....
Då får man nog avstå från sex..
Citera
2016-12-12, 17:44
  #10
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
Jag hittar faktiskt ingen hora från Iran eller Kurdistan att knulla. Lite hjälp tack?

Det finns ju förövrigt ytterligare ett sätt. Att åka till Iran eller Kurdistan.

Fast egentligen räcker det att du åker till Tyskland, eftersom det finns mängder med "exotiska" damer på bordellerna där.

Eller söka lite till, eller vänta tills det dyker upp på de annonssajter som du besöker.
__________________
Senast redigerad av Kurt1 2016-12-12 kl. 17:46.
Citera
2016-12-14, 09:28
  #11
Medlem
OverTheMoons avatar
Jag googlade lite snabbt och fick upp en hel del resultat... Har du ens försökt eller duger ingen av dessa? I så fall får du nog åka utomlands som andra föreslagit.
Citera
2016-12-14, 13:14
  #12
Medlem
Wotans avatar
I Malmö finns många arabiska horor. Däremot arabiska prostituerade är det nog färre av...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback